click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Saturday, 18 February 2012

Undangan yang tak dapat dipenuhi


 Assalammualaikum…


sekadar hiasan (sumber pokcik google)





Harini hari sabtu bersamaan 18hb Februari 2012. Harini juga merupakan hari perkahwinan bagi kawan kakak aku yang juga kakak kepada kawan aku.

Tapi sayang aku tak dapat nak join sebab aku terpaksa bekerja harini. Aku habis kerja petang. Kalau ikutkan memang sempat lagi kalau nak pergi tapi kawan kawan aku pasti dah balik.

Nanti aku duduk sorang sorang pulak. Keluarga aku jangan cakap la. Mesti lepas makan dan amik gambar pengantin dorang akan balik untuk bagi peluang pada tetamu yang baru datang untuk duduk pulak.

Agak terkilan sebab tak dapat nak datang jemputan perkahwinan untuk harini sebab sebelum ni setiap kali jemputan pasti akan aku penuhi.

Tapi keluarga aku dah pergi kira ok gak la kan sebab secara tak langsung dorang umpama wakil. Bukan apa, risau nanti majlis kahwin aku takda sapa plak yang nak datang…huhu..

Akhir sekali aku nak ucap Selamat Pengantin Baru buat Ejan dan Fakri…


p/s : cerita macam aku dah nak kahwin je..padahal calon pun takda lagi…hehehe

8 comments:

..cik gugu.. said...

kje eh ? umo bpe ni ?

Si BuDaK KaChAk said...

mude lg...gugu umo bape??hehehe

Ca Cik Duyung said...

xper la..ada wakil..mesti diorang faham... :)

Si BuDaK KaChAk said...

ca~ arap camtu la ek...

kaishin said...

di jemput tp tak dapat dtg sbb ada halangan xpe, kalo saja2 tak dtg berdosa hehe

Si BuDaK KaChAk said...

mmg ade halang pun...

biela bell said...

sekarang nie dah jarang pi undgn kawen..baru sorg.. tu pun thun lpas..huaaa..giler pemalas..takpe.next time akan dirajinkan..haks~


psstt..takpe..doa cepat dapat jodoh..nanti calon mai la..ehehehe

Si BuDaK KaChAk said...

biela bell~ rajin2 kn la...sbb kang mjlis sdiri takde org plak nk dtg...

wahh....kang bederet yg anta resume nk jd calon pun susa gk...hehehe