click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Sunday 12 February 2012

Mood bercelaru


sekadar hiasan (sumber pokcik google)


Assalammualaikum....

Semenjak dua menjak ni aku memang takda mood nak update entri. Nak kata tak ada idea...aku rasa idea aku bersepah sepah cuma nak menaip rasa tak ada mood.

Lagipun aku sekarang tengah sibuk jalankan siasatan. Alhamdulillah...berkat pertolongan Allah aku dapat gak tau yang blog aku ni sebenarnya ada stalker. Yang best nya apa yang aku tulis ni semuanya dia sibuk gi sampaikan dekat si dia menggunakan emel.

Kepada stalker stalker yang sibuk sangat dok ikut cerita aku tu tak perlu la kau nak menyampai dekat orang lain pulak. Orang tu kan tengah bahgia. Buat apa la kau nak peningkan kepala dia dengan cerita aku?? Ingat...gerak geri kau sedang diperhati. Jangan sampai kau kena hack nanti dah ler.

Ye...aku bukan la seorang hacker tapi insyaAllah ramai kawan kawan hacker yang sanggup menyumbang kudrat dorang untuk aku.

Blog aku ni adalah tempat luahan cerita aku. Jadi apa yang aku nak tulis tu adalah apa yang aku rasa. Kau kalau tak suka jangan la baca. Aku tak pernah paksa untuk kau baca blog aku. Tak perlu nak menyampai cerita pulak dekat orang yang tengah berbahgia tu.

Kau sedar tak dengan menyampai cerita dekat si dia tu akan buat si dia lagi tak senang duduk. Aku cuma nak tengok dia bahgia. Jadi jangan la kau nak semakkan kepala otak dia dengan cerita aku. Aku tak pernah kisah pun kalau dia anggap aku dah mati asalkan aku tau yang dia sedang bahgia.




p/s : asal ada je orang nak dengki dengan aku ek?blog tah pape camni pun ada lagi nak jadi stalker??huhuh

14 comments:

Eera Shera said...

bese la org dengki la tu..err sy pun ade stalker.tp stalker x nk ngaku. pura2 x kenal sy pnye blog..cam gampang kan haha..

Zahirah said...

Stalker kan tak kira blog tu hebat ke tak. Hoho. Sabar je la~

Si BuDaK KaChAk said...

eera shera~ gampang??hehe...sy xkesa pun sbnrnya cuma xsedap la bila dia sibuk nk mnyampai2 cite...

Si BuDaK KaChAk said...

zahirah~ yup...mmg saba pun...klu tak rasanya dah update entri siap dgn muke stalker tu...heheh

Unknown said...

cita2 dulu nak jadi posmen kot tak pun nak jd polis tu pasl duk sibuk stalk org pastu duk smpi2kan kat org lain lak hehe

Si BuDaK KaChAk said...

k@!sh!n~ tak tau plak dia ada cita2 camtu...hahaha

xkesa dia nak stalk...tp bab menyampai cerita tu yg tak sedap tu...

Ezad Skytech said...

kalau ada stalker..tapi tahu stalker tu sape takpe...kalau tak tahu tu lagi susah...

#sabar je la...mulut orang ni kita tak boleh nak tutup...

Si BuDaK KaChAk said...

ezad~ btol...

tu la psl...sbbtu hack je semua akaun yg dia ade...bru mulut dia akn snyap kot....haahaha

biela bell said...

euwww..rasa glamour pulak bila ada stalker..kahkahkah..tapi payah bila jadi penyampai gosip macam kak kiah..hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

blog camni pun leh jd popular ke???hehehe

tau xpe...nk bce tu xkesa pun...tp xperlu la nk menyampai cerita...

cinta siswi said...

alamak.. cmne leh kantoi nie..hihi..

#stalk sje xpa.. jaja cite tu yg xbest.. lg xbest.. kena hentam plak.. adoi.. ><

Si BuDaK KaChAk said...

siswi~ btol tu...klu nk jd stalker tu dok diam2 dah ler...sbok nk jaja cite nape?

=)

iEdA said...

aloo geng...lm x mnjenguk...hehe...bese la 2..nm pn stalker kn..wat x tawu jer ngn dowg neh sbb nyer dowg 2 malu nk tnjk dri sndri tp nk tawu update sal diri kita ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ xkesa pun dia nk stalk tp xpyh la nk mgatal dok keco kt org...sdiri tau senyap2 dah ler ek...hehehe