click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 8 February 2012

Aku dah tua?


sumber pokcik google


Assalammualaikum…

Alhamdulillah…akhirnya aku telah berumur….sekarang ni. Yela, baru beberapa hari lepas menyambut hari kelahiran. Tapi aku belum tua lagi ok. Tajuk tu hanya nak gempak semata-mata..hehe. Buat kawan kawan yang tak lupa dengan tarikh hari lahir aku, terima kasih banyak banyak.

Walaupun tiada sambutan yang dapat dibuat tapi bagi aku ucapan yang telah korang bagi sudah cukup buat aku rasa gembira. Tak lupa gak member yang bertugas dekat Singapura tu yang sanggup telefon walaupun dah lewat malam.

Serius korang buat aku terharu. Terima kasih sangat sangat. Ada gak yang ucap melalui emel. Terima kasih gak. Walaupun terlewat tapi aku tak kisah asalkan aku dapat membaca lagi ok la. Jangan nanti aku dah takda baru nak ucap dah ler.Ni tadi pun ada gak yang mesej untuk ucap walaupun dah terlewat sangat sangat. Terima kasih susu.

Terima kasih sekali lagi buat semua kawan kawan aku. Korang memang best la.

Lepastu aku nak mintak maaf dekat semua kawan kawan sebab aku tak dapat nak telefon semua. Bukan aku taknak telefon tapi aku mendahului yang mana lebih penting. Apa maksud aku?tunggu la cerita selanjutnya nanti ok?




p/s : kena simpan duit cepat ni…dah boleh kahwin dah…hehehe

6 comments:

Lia Irdelia said...

eh..eh..
happy belated bufday... hehhee

Si BuDaK KaChAk said...

lia~ thnx...

=)

✿Cik Suer✿ said...

Epy belated bezday budak kacak.. smoga bertambah2 lagi kacak.. Ngeee :)

Si BuDaK KaChAk said...

cik suer~ terima kasih....insyaAllah...amin...huhuh

~ieda~ said...

hepi belated besday geng...xtahu bl besday awk so wish kt cn jer lah ea.. ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ its ok....neway thanx geng....

=)