click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 22 February 2012

Aku MC harini...

Assalammualaikum...


sekadar hiasan (sumber pokcik google)



Mula sekali aku ingin ucapkan terima kasih buat semua rakan rakan blogger yang tak jemu jemu lawat blog aku yang tah pape ni.

Aku nak mintak maaf sangat sangat pada semua kerana harini tak ada entri menarik yang dapat aku terbitkan. Mood aku agak bercelaru + kurang sihat. Dah lama sebenarnya penyakit kepala aku ni tak menyerang. Nak taip ni pun aku tak larat tapi disebabkan aku taknak korang semua salah faham jadi terpaksa aku gagahkan diri ni.

Blogwalking pun terpaksa aku tunda. InsyaAllah esok aku akan terjah semua rakan rakan blogger ye...

Kepada yang baru follow blog ni pun aku nak ucap terima kasih dekat korang. Rajin rajin la godek entri yang ada dekat blog aku ni sebab aku ada selitkan beberapa info menarik yang boleh korang pelajari.




p/s : mutu permainan bola sepak negara masih ditahap rendah...kan betul aku cakap dekat entri INI dekat ayat yang ada ( * ) tu....

10 comments:

ciK LyndaWawa said...

have a good rest...=]

cinta siswi said...

xsihat ke?? mam ubat nah.. take care.. get well soon..

#xpa tingga blog utk kesihatan.. :)

kaishin said...

rehat cukup2 bro..dah sihat baru terjah sampai pengsan pulak haha

bai baizura said...

hope cepat sihat:) dh sihat nt blogwalking la sampi lebam..haha:p

biela bell said...

syafakallah si budak kacak~

samalah..dah agak pun..malaysia kena usaha kuat lagi. In Sha Allah :)

Cik Retiss said...

tiru la..kite pon sakit..hahahaha...berat je hidung ni..

Zahirah Dzulkifli said...

Samalah kita. Tapi kena rajinkan diri untuk makan makanan yang berkhasiat, basahkan kepala apa semua :D

p/s: get well soon :)

teha said...

sakit kah ? rehat leklok yee :)

cIk JanNah said...

get well soon !
makan obat tau

maszull said...

assalamualaikum...moga sentiasa dalam keadaan yg relaz jgn stress yer...:)