click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 15 February 2012

Kerinduan pada kawan PLKN



rindunya dekat korang...


Assalammualaikum…

Semalam kawan plkn aku yang juga pernah jadi kawan baik aku ada hubungi aku. Secara otomatik kerinduan aku pada dorang jadi bertambah rindu.

Sebenarnya ada sedikit krisis yang berlaku antara kitorang. Perkara tu memang dah lama berlaku. Dan dorang pun aku dah maafkan. Dendam?alhamdulillah aku takda menyimpan dendam dekat dorang.

Aku sayang dan rindu sangat sangat dekat dorang tapi untuk kembali mesra seperti dulu aku perlukan masa. Ye…aku ngaku yang aku ni ego. Aku memang perlukan masa untuk jadi begitu rapat dengan dorang macam dulu.

Macam mana aku perlukan masa ketika aku mula berkawan dengan dorang dulu…macamtu jugak aku perlukan sekarang ni…aku harap dorang tak kecik hati dengan diri aku.

Bukan aku taknak rapat dengan korang. Aku nak sangat sangat rapat dengan korang balik tapi biarlah masa yang menentukan…



p/s : teringin nak hangout ramai ramai lagi tapi…..

11 comments:

..cik gugu.. said...

hrp2 kte pon ta gaduh juga ..

Cik Retiss said...

xde temu yang brkenan ke,main2 mate ke kat situ..ihihihi.. XD

Si BuDaK KaChAk said...

gugu~ yup...harap begitu la ek...

Si BuDaK KaChAk said...

cik retiss~ tak berminat kot...hehehe

Ezad Skytech said...

harap persabahatan ni akan kekal sampai bila2 walaupun kenal hanya di dunia maya..:D

Si BuDaK KaChAk said...

ezad~ insyaAllah...u r my fren....hehehe

biela bell said...

sentiasa berhubung..tak melalui media elektronik..melalui doa pun boleh..:)

Si BuDaK KaChAk said...

bell~ ye...tu lh yg slalu sy buat...

=)

kaishin said...

semua manusia ada egonya cuma cara nak handle je lain2..kawan biar beribu ye dak bro hehe

Si BuDaK KaChAk said...

kaishin~ btol tu...kwn la byk2...jgn awek lak yg byk...hehehe

Cik Retiss said...

die x minat org,org la minat die..eheh :P