click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday 2 February 2012

Bos Oh Bos…


Assalammualaikum...

sumber pokcik google




Harini kerja fuhh…berlambak gila. Macam macam aku kena buat. Syukur Alhamdulillah dapat juga aku siapkan segala urusan yang patut aku siapkan.

Esok ada sikit lagi kerja yang patut aku settlekan. Kalau tak siap mau cair taik telinga aku ni dok dengar bos membebel. Tapi serius aku respek dengan bos aku ni. Walaupun dia tau aku ni teruk tapi dia tetap bersabar.

Macam macam dah dia buat dengan aku tapi tak pernah sekali pun dia meninggi suara. Oleh sebab tu aku menjadi begitu menghormati dirinya. Tetiba diri ni nak buat dia sebagai panduan supaya jadi orang yang kuat bersabar..tapi boleh ke??hehe…

Tadi awal awal lagi dia dah telefon aku bagitau minggu depan aku cuti. Tengok…bertapa dia sayang kat aku sampai bagitau cuti awal awal…hehehe…

Di kesempatan ni kalau bos terbaca blog aku ni, aku nak cakap “ bos, saya nak mintak maaf. Saya tau saya dah banyak menyusahkan bos. Tindakkan bos dengan memutuskan internet dekat komputer saya tu adalah tindakkan yang tepat".

Yela, kalau tak kerja pun tak siap siap sebab dok sebok main blog…hehehe…kalau ada kerja menaip lagi bagitau saya ok?? Yela, saya dekat sini dok sorang sorang. Kalau takde kerja serius bosan gila…tapi kalau nak bagi jangan banyak sangat pulak…kang tak terbuat kerja tu kang..hehehe



*ni bukan entri bodek sebab hari lahir dah dekat ok….hehehe


p/s : sibuk buat kerja sampai tak sedar dah nak balik…tu yang best tu…hehehe

13 comments:

♥Nur Ayuni Khalib said...

waa, terbaik ah bos.sporting..paling sporting sbb putuskn line internet..demi kebaikan..ahak3

Si BuDaK KaChAk said...

cik ayuni~ hahaha....tau xpe....mmg sporting gile la gi potong internet...huhuhu

aindzaya said...

aduyai! nk berblogging pun berpada pada jugak taw..jgn nak belog sgt tapi fokuskan pada keje sbb tu la masa depan kita..belog nie sekadar suke2..melainkan u nak jdi full time belogger..xde masalah la...=)


btw keeping blogging taw!
(saje je kan buat ain membebel..haissh!)

dengan gagahnya ain bersengkang mata buat entry nie =)

http://aindzaya.blogspot.com/2012/01/rindu-perasaan-sakit-yang-indah.html

Falling . said...

bos .. dia bodek ..

hahaha ~

cinta siswi said...

;haihhh.. bodek je keje..haha.. :P

farhan said...

bro.kau keje kat mana...ada keje kosong tak kat tmpt kau..

Unknown said...

bodek jgn x bodek...

Dylla Abas said...

hehe..bagus bos awk ek..penyabar n penyayang...jd kn dia sbg idola tu memang idea yg sgt bernas :)

hikaru said...

fuh, bos hang baik la..

NIA said...

pekerja emas encik bos nehhhh :P

Kancil 8349 said...

buat kerja dulu...dah selesai baru berblog...hehehe

Soul Seeker said...

blogging balik rumah pun boleh. hee. time keja kena keja bebtul. nanti bos x bagi naik pangkat :)

Unknown said...

takpe, bodek secukup rasa je eh? hihik. Awak online kat handphone je la.. ngeh2. So, tak boring mana.