click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Monday, 20 February 2012

Hatiku gelisah tanpa si dia

sekadar hiasan (sumber pokcik google)

Assalammualaikum…

Abaikan tajuk sebab aku sendiri tak tau nak tulis tajuk apa..hehe… Entri ini sebenarnya adalah sambungan dari entri INI. Seperti yang dijanjikan dekat entri tu, aku akan tunjukkan pada korang semua gambar wanita yang telah pergi dari hidup aku dan juga wanita yang mengubati luka di dada…cewahh….hehehe

Sebelum tu aku nak cakap yang aku agak terkejut dengan komen yang aku terima. Rata-rata mereka semua nak sangat tengok gambar tu. Gaya dah macam aku ni retiss pulak…hehehe…

Apa-apapun aku nak ucap terima kasih bagi yang mendoakan kebahagiaan aku. Hehehe

Dengan ini aku ingin ucapkan……


SELAMAT TINGGAL……….!!!!
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Shila Amzah



DAN


SELAMAT DATANG KE HATI SAYA DAN MENGUBATI LUKA YANG DITINGGALKAN….hehehe

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Wawa Zainal
















Hehehe…jangan marah ye…hanya hiburan semata mata…buat masa ni belum terpikir lagi la nak teman hidup apa tu semua…cukup la sekarang ni aku ada ramai teman blogger yang SANGAT AMIK BERAT sampai nak tau sapa orang tu…hehehe

Akhir entri ni aku nak ucap terima kasih sangat sangat dengan korang semua sebab mendoakan kebaikkan pada diri aku. Aku nak mintak maaf kalau ada yang sakit hati dengan entri mengarut aku ni…hehehe




p/s : jangan kemek hati pulak  tau…dan jangan pulak korang boikot taknak datang blog ni lagi…hehehe

75 comments:

amy syifa said...

comeyyyy nya baby tu !!
x suka sharnaaz sekian arigato..

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ jgn la ko xsuke dia sbb dia rampas aku punye...hehehe

amy syifa said...

hahaha..xla! jgn perasan okk.. xsuke sbb dia brlakon x best! x mcm pakwe2 aku yg lain..lalala

maszull said...

assalamualaikum...cian nyer semuanya melepaskan tak dpt shila...:)

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ ramainya pakwe ko??hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

maszull~ waalaikummusalam mama...tu la psl...huhuh

amy syifa said...

laaa...baru tau ke? kikiki..ko pon same awek ada 247 kn? bile nak cukop 4ratus? huhu

Si BuDaK KaChAk said...

esok kot...ko tggu je la...hahah

cIk JanNah said...

wah wah selamat tinggal terus eh. terus dapat pengganti. comel plak tu si wawa zainal tu. hik3

Si BuDaK KaChAk said...

cik jannah~ comelkn???hehehe

Nur Zulaikha said...

agak dah....hahahaha..
p/s;kami blog ambil berat..<ad mcm dj x?hehe

Si BuDaK KaChAk said...

zulaikha~ jgn kemek ati tau....hehee

Tihara said...

lawanya wawa tu kan :)

Si BuDaK KaChAk said...

tihara~ lawa kn??

=)

dyabunga said...

haha..nak yg cun je..haha..cute je wawa tu..

Si BuDaK KaChAk said...

dyabunga~ hehehe...cute kn???hehehe

Nur Zulaikha said...

hahaha..kemek??tak la...remuk je..

~SaL IjOu~ said...

haha..mmg nak kene debik ni~ =p

huda jamil said...

daripada wawa zainal lebih baik neelofa. cantik oh!

AIRA said...

awak ngorat wawa ke dia yang ngorat awak???

Lia Irdelia said...

untungla..
dpt awek comel..
hehehhe..

myu said...

hahahaha

Si BuDaK KaChAk said...

zulaikha~ remuk ke???sory...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

sal ijou~ wahhh....cikgu ni part time boncer ke??yela nk debik2...hehehe...

jgn kemek ati tau...gurau2 je...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

huda jamil~ suke neelofa tp lg suka wawa...sory...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

aira~ hahaha...soalan jenis apakah ini...huhuh

=)

Si BuDaK KaChAk said...

lia irdelia~ klu dpt mmg untung...huhuh

Si BuDaK KaChAk said...

myu~ huhuh...

Shawal Arabella said...

HAHAHAHA ade2 jew awak nih..ngatkan spe lah pompuan uh..SHILA AMZAH upenyew..sy pon mnat dy jugak.. btw wawa zainal skli pndg cm fasha sandha...bwu twu kewujudan dy!! =)

~SaL IjOu~ said...

haha..da biasa terima gurauan mcm ni..xdenye nak kemek hati..hehe~ =p

Si BuDaK KaChAk said...

shawal arabella~ hehehe...gurau2 je...kgn kemek ati plak...

aik???xkn bru knal wawa zainal ni??

Si BuDaK KaChAk said...

sal ijou~ da biase ke??hehehe....

~SaL IjOu~ said...

sgt biasa~ =p
walopun hati x kemek..debik tetap debik..ahaha!~
okla, da ngantuk..tido dolu..hingga ketemu lagi..nanyte~ =)

Ca Cik Duyung said...

tu laa..org da pemes..mestilah org amek tahu..hehe..

cik ayuni said...

cehhh, buat suspend aje

Si BuDaK KaChAk said...

ca duyung~ pemes??hahaha...klaka btol statement...

Si BuDaK KaChAk said...

cik ayuni~ pulak...macam cite antu ke??hehehe

cinta siswi said...

ces.. putus harapan siswi..huahua..

#selamat berbahagia la dgn wawa zainal.. da sedih jgn carik siswi.. :"(

hahahaha

CekbOlat-bOlat said...

wawa zainal mmg cutee ! aghhh ..

hmm,aku relakan sharnnaz !

kaishin said...

wawa zainal cute tu :)

Miss Nadya said...

mak tertipu nyah!


debuk debuk..tumbuk lelaju #okbai

aw aw...kakak? ;D

http://www.nornadiah.com/2012/02/ingat-senang-bila-ada-baby.html

Miss Nadya said...

i baru 18 tahun #okbai

Si BuDaK KaChAk said...

siswi~ hahaha....ptus harapan ke??xpe2 biase sy sambungkn blik...hahaha

*owh...siswi ttp kwn sy wlaupun sy da bpunye nnt...heheeh

Si BuDaK KaChAk said...

cekbolat~ mestilh...tgk la sy pun kacak...hahaha

*sila lempang laju2...

Si BuDaK KaChAk said...

kaishin~ wawa cute kn??

Si BuDaK KaChAk said...

nad~ hehehe....

*kuatnye akk ni debik...huhuh

nur anis said...

wahhh..ni kes kecewa dengan shila amzah la ni..huhu

~SaL IjOu~ said...

monin.debik je pun..x cukup ganaz utk jadik gengster~ =p

baring la kat situ..x kene charge pun..haha~

mmg update seminggu sekali je~
lain org lain caranya,kan~ ^^

~ieda~ said...

hahaha...akhirnya dh tjwb jgk kn...tp np wawa zainal??? ^_^

Nur Zulaikha said...

tak marah..geram je..haha

Gen2Merah said...

woww... kalau ko dapat wawa zainal tu mmg aku respek laa.. malam2 aku mimpikan dia.. ekeke..

anyway, semoga kebahagiaan milik kita semua... (",)

Kancil 8349 said...

terbaik....

Zahirah Dzulkifli said...

Memberontak ni! Hahahaha. Asal gambar orang lain? Grrrr~ Hahahaha :p

Miss Nadya said...

masuk menyerang guna bom atom..:D

teha said...

wawa tu mmg comel laa !

~ieda~ said...

ida tag awak ea ^_^

Suhami Ahmad said...

lor....atok ingatkan nelopah atau angelina labokah.... T_T

Si BuDaK KaChAk said...

nur anis~ mcmtu la gayenye...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ yeah...terjawab gak...nape ek??tah la...cinta itu buta...cewahhh...haehahah

Si BuDaK KaChAk said...

zulaikha~ tak baik geram2...nnt cepat tua...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

gen2merah~ hahaha...cikgu pun suke kt dia ke??hehehe

amin...~

Si BuDaK KaChAk said...

kancil~ yup...terbaik...hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

zahirah~ da jodo camne...hahaha...nk ltak gamba awk nk kene minta izin...klu gmba ni mintak pokcik google trus dpt...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

nadya~ maaf...xsempat masuk da sangkut kt klia sbb bwk bom...hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

teha~ sesuai dgn sy yg kacak ni kn???hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

suhami~ minat lg dia ni dr nelopah la tok...hehehe

biela bell said...

erkk..terasa macam dipermainkan pulak dalam entri yg lepas...dush3!! hahaha..

Cik Retiss said...

tertipu nyah !
sakit buah pinggang hahahaha xD

ingat dah dapat pganti dah... XD

Si BuDaK KaChAk said...

biela bell~ alololo...maaf ye...gurau je...jgn kemek ati tau...heheh

(abis lebam dah mate ni sbb sume dok blasah...hehehe)

Si BuDaK KaChAk said...

cik retiss~ tak nak cari penganti sbb takde org leh ganti...nak cari jodoh je...tp bukan sekarang ni...

=)

twistertwist said...

peng peng kene tembak , geram HAHA :)

Si BuDaK KaChAk said...

twistertwist~ fuhh....nasib baik dpt elak...hehhehe

twistertwist said...

eh dapat elak ? ni penembak tepat , terlatih punya HOHO :P

Ezad Skytech said...

shila amzah...oh tidak..sharnaaz da rampas...huhu~

Cik Retiss said...

huyooo..ayat mature ni..hehehe
xpe2..nak dapat yg baik memang mgambil mase.. :)