click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Sunday, 19 February 2012

Luka yang lama kini menjumpai penawarnya..

Romantical Love Painting Photo
sumber pokcik google   - jatuh cinta

Assalammualaikum…

Setelah sekian lama aku mengenali kau. Dari nama kau yang kau kata tak komersial, sehinggalah kau telah menukar nama banyak kali tapi aku tetap memilih kau sebagai cinta hatiku.

Namun semalam, aku agak terkejut selepas tersiarnya gambar kau berpegangan tangan dengan lelaki lain. Hatiku luluh tidak terkata. Cinta yang dulu aku pendamkan, akhirnya hancur begitu saja.

Namun, hatiku sedikit terubat kerana kehadiran orang baru dalam dunia ini yang membuat aku kembali tersenyum.

Terima kasih dekat awak sebab dapat membuat hati ini kembali ceria. Senyuman awak buat hati saya cair bak ais di antartik yang cair pabila dipancar sinaran mentari.

Gerak gaya awak membuat saya tak senang duduk. Setiap kemunculan awak pasti saya tidak akan terlepas untuk melihat. Nasihat saya jangan la awak lupa diri. Jaga tingkahlaku dan jangan buat saya kecewa lagi.

bersambung...


*entri sambungan akan memaparkan gambar wanita yang dimaksudkan...nak tau sapa??so tunggu....



p/s : dah sampai masa aku perlu kenalkan korang dengan wanita yang pernah singgah dalam hati ni dan wanita yang sedang bertahkta dihati ini...cewahhh...heheh

49 comments:

Miss Nadya said...

alhamdulillah..nad teruja nak tahu..:D

Miss Nadya said...

p/s :: nad kena ambik gambar pegawai & YB.Fadhil adun kemayan..:D

nad kerja kat PBSD(Pejabat Belia Dan Sukan)

Si BuDaK KaChAk said...

teruja nak tau??so tggu la ek....hehehe

cinta siswi said...

aduii.. jgn buat saspens blh dak??hihi.. :P

Si BuDaK KaChAk said...

siswi~ saspen ke???hehehe

Nur Zulaikha said...

perghhhhh..ingatkan cerpen td..hahaha..bikin curious ni..hehehe..

p/s; "thnx sbb review skit..." >same2....takde la beso mane pun..huhuhu

Si BuDaK KaChAk said...

zulaikha~ mcm tulisan cerpen ke???hehehe

p/s :tak kire...nk terima kasih gk...huhuh

=)

Nur Zulaikha said...

a'ah..mule2 bace ingtkn cerpen..tertipu ak..huhu

p/s: yelah..sy terima..same2..^_^

Si BuDaK KaChAk said...

zulaikha~ ni lebih kurang mcm cerpen gk ler...hahah

p/s : hehehe

biela bell said...

tak tahann..antartika tu..kahkah..
yup. jaga tingkah laku sebelum ada ikatan yg sah sangat dituntut dalam Islam..:)

psstt : Jumpa kat shah alam babai k..hahaha

Shawal Arabella said...

waah ayat munge2...interested nak tau smbungannya

Miss Nadya said...

tgh tggu r ni..:D

p/s :: nad dah 24 dah..:)
pembantu belia jerk..:D
tringin nk pegang? amik r..:D

~ieda~ said...

alhamdulillah...geng sy dh nmpk tanda ceria ++ neh...hehe ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

biela bell~ haha...power tak ayat???hehehe...neway ape yg bell ckp tu mmg btol...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

shawal arabella~ klu camtu tunggu smbungan entri ni ye...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

nad~ tggu la nnt...blom rase nk terbitkn lg la...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ yeee....ceria sgt2...hehehe

..cik gugu.. said...

betol eh sy tek a?? tp bpe tu ? sy teka byk .. heheh.

ala nk tunjuk pic cpe la tu . curang . haha

Si BuDaK KaChAk said...

gugu~ hahaha....sape suro teka byk2...hehehe

mane ade curang...dia yg curang dgn sy dlu...hahaha

Lia Irdelia said...

fewittttttttttttttt....

hehehe,,
jeles2..

wakkaka,,,

biela bell said...

tu la..agak power la ayat awak tu..girl tu kalau tahu nie..mesti tahapo cair tak dapat nak bekukan lagi..haha

pssst : awat takda kat shah alam lagi??

Cik Retiss said...

hamboi2..suspens nyee..teringin nak tau..hehe.. xD sapelah gamaknye.. :)

Cik Retiss said...

hamboi2..suspens nyee..teringin nak tau..hehe.. xD sapelah gamaknye.. :)

Si BuDaK KaChAk said...

lia irdelia~ ala...nape jeles plak???hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

biela bell~ yeke??owh...klu camtu harap2 dia tau la ek???hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

cik retiss~ suspen ke??klu nk tau kne la tunggu entri yg akan datang ye...hehehe

Lia Irdelia said...

jelesler..
x sabar mau tau siapa orgnyer..
tehehhe,,, >_^

Si BuDaK KaChAk said...

lia irdelia~ klu camtu tggu ye entri sambungan cite ni...hehehe

=)

sue perbs.. said...

wah.. tk sbr nk tengok ni.. sape kah wanita tu??

Si BuDaK KaChAk said...

sue perbs~ sue pun nk tgk gk ke??so tggu entri akan dtg ye...hehehe

~SaL IjOu~ said...

ewah ewah..hati berbunga riang nampaknya~ ^^

Si BuDaK KaChAk said...

sal ijou~ bleh la skit2...hehehe

Gen2Merah said...

fuiiyoooo... macam dalam jalan cerita Hindustan plak.. ehehe... tak sabar nak tunggu entri seterusnya ni... cepat2 lah upload foto wanta yang dimaksudkan aa bro.. pasti si dia akan berbunga kembali bila terbaca entri ini,. ehe

Cik Retiss said...

Untung le...hehe..

p/s kite tak hupdet sebab lari dri umah 3hari xD

Kancil 8349 said...

terkeliru sedikit dengan pengolahan cerita...ada sedikit sajak dan cerita...apapun terbaik...

Suhami Ahmad said...

wah....klu buat nobel kompem meletop nih...hihi

Tihara said...

wow entry special ni..bertuah girl itu :)

Nur Zulaikha said...

bile nk smbung ni?

Zakaria's daughter said...

cepat2 hupdateeee !! :D

nak skodenggg gakk .

Miss Nadya said...

memenuhkan komen di sini berjuta2..:D

p/s :: hahaha..kakak eh? au au au..malunyer..lalallala...mana ada muda... dah kembang da pun.. -. .-''

Zahirah Dzulkifli said...

Wah, jiwang! Hahahaha. Cepat sikit. Tak sabar nak tengok gambar awek awak. LOL

Si BuDaK KaChAk said...

gen2merah~ harap2 bgitu la ye...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

kancil~ hahaha....bila tengah mereng mmg jd camtu...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

suhami~ ye...mmg meletop...tp kilang tu yg meletop sbb tak laku...hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

tihara~ btuah sgt2....hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

zulaikha~ sabo ye...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

zakaria' daughter~ wahhh...mmg kaki skodeng ek???hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

nad~ bgus la...amat dialu alukn...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

zahirah~ awek??bile lak sy kate tu awek sy???hehehe