click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 29 February 2012

Kesibukan Melampau


sumber pokcik google


Assalammualaikum…

Semenjak dua tiga hari ni, hari hari aku menjadi begitu sibuk. Dengan kerja yang agak berserabut.

Ditambah pulak dengan kesusahan dalam hati di mana memikirkan kesihatan seseorang yang aku sayang semakin merosot. NGT yang dipakai pun dah menunjukkan tidak berfungsi.

Terima kasih aku nak ucapkan dengan mereka mereka yang tetap mengunjungi blog aku walaupun tiada respon dari aku sendiri. Setelah selesai semuanya, akan aku cuba melapangkan diri dengan mengunjung blog blog korang ye.

Teruskan dengan penulisan yang menarik supaya nanti bila aku singgah boleh la aku komen banyak banyak…hehe..

Maaf aku nak ucapkan pada mereka mereka yang ada tag aku untuk join segmen dan contest. Bukan aku taknak join, tapi aku masih belum ada kesempatan untuk turut serta dalam segmen atau contest yang dianjurkan.




p/s : cuba melapangkan diri untuk blogwalking…….

9 comments:

Gen2Merah said...

takpa bro.. relax kan minda, tenang kan hati.. Buat kerja pelan2.. Insya Allah semuanya akan siap... kerja kelam kabut sometimes menyerabutkan kepala... Dahulukan mana yang penting..

Zakaria's daughter said...

yeye. wa paham.

take time take time.
err err.
jgn tensen bro.

take a deep deep deep breath.

maszull said...

assalamualaikum...yer la mama pun sibuk juga terpaksa menyiapkan borang tender...:)

~SaL IjOu~ said...

kwn2 mesti fhm jika kamu busy..~
apa yg penting kamu rehat2 n jaga diri~ jgn tensi2,k~ =)

cik mun said...

its ok..sabarnye dgn dugaan yg dtg..

~ieda~ said...

ingat...sucikan hati k ^_^

Lia Irdelia said...

dulukan mana yang perlu.. :)

aimaniman said...

yuppp x payah tensyen,... bw bukan wajib pun, beban kerja kalau dibuat secara terancang pasti dapat diselesaikan, k...

Ezad Skytech said...

relaks...ambil masa untuk rehat..blog ni bila2 pun boleh...buat mana yg penting dulu..:D