click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Tuesday, 28 February 2012

Sakit Itu Penghapus Dosa





Assalammualaikum…


Aku nak minta maaf kerana terpaksa menyepikan diri dari berblog atas faktor faktor yang tak dapat aku nak elakkan.

Benarkah sakit tu penghapus dosa? Kerana aku dah tak sanggup nak melihat penderitaan yang diterimanya.

Pergilah…kalau itu jalan terbaik.

Bukan aku nak mendoakan sesuatu yang buruk berlaku cuma aku memang dah tak sanggup melihat penderitaan yang ditanggung.

Siapa sangka lelaki ego macam aku ni boleh mengalirkan air mata. Walaupun aku tak serapat seperti orang lain tapi sayang aku terhadap dia tetap tinggi seperti orang yang rapat dengannya.



p/s : aku dah bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan yang akan berlaku…

12 comments:

~Filzati Zulkepli~ said...

tabahkan hati walau apapun dugaan yg datang. kuat yaa ! :')

syafira al basir said...

moga tabah . kawan :)

Zakaria's daughter said...

be tough incik kacak.

bertawakal kepada Allah swt.

Lia Irdelia said...

sabar yer..
semoga segalanya baik2 saja.. ~

Gen2Merah said...

semoga segalanya dipermudahkan... redha dengan ketentuan Nya..

~ieda~ said...

doa bnyk2 k...insyaAllah kalo mmg 2 takdir dia, kita relakan..Dia lbh sygkn org itu...

~SaL IjOu~ said...

Yakinkan..Allah dtgkan ujian kerana ingin kita belajar sesuatu..tabah selalu~

cik mun said...

sabar ye..

..cik gugu.. said...

sabar ye awak .. tuhan takan uji hambaNya melainkan dy taw hambaNya tu mampu utk berdepan dgn dugaan yg Dia beri ..

cinta siswi said...

be strong.. sape skit??

Ezad Skytech said...

sabar ye bro...

AishaMyra said...

dugaan tak pernah sunyi dari hidup kite kan ? sabar & tabah ya .. Allah ada ..

Hospital Alor Gajah , first day datang Melaka saye da check in kat situ . huhu ..

^^