click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday, 16 February 2012

Salah Faham

Assalammualaikum...


sumber pokcik google


Entri ni aku terbitkan sebab nak menjawab komen yang ada dekat entri INI.

Kebanyakkan komen yang ada semua mengatakan umpama aku ni masih ada perasaan dengan empunya hari jadi.

Korang jangan salah faham. Antara kitorang tak ada pape. Ucapan yang aku ucapkan tu hanya ucapan semata mata. Tak ada pape maksud dalamannya.

Mungkin sebab ayat aku tu korang kata camtu ek??tak apa la...ayat aku tu cuma taknak ada salah faham dengan pakwe dia je...pakwe dia tu kuat cemburu.

Dan untuk pengetahuan semua, hati saya takda nya nak berbunga bunga. Belum jumpa baja yang sesuai la nak bagi berbunga-bunga.

Hahaha...tak pasal pasal kena buat entri ni sebab nak jelaskan semuanya...takut ada yang kemek hati plak sebab tak dapat nak ngorat aku....hahaha



p/s : masih terkejut dengan komen komen tu....hehehe

16 comments:

Iffah Afeefah said...

kejap kene bace entry y mnimbulkan salah paham tu

btw keje ape sampai kne maki?

Si BuDaK KaChAk said...

keje yg slalu kena berhadapan karenah org...tu yg slalu dimaki...hehehe

cinta siswi said...

haha.. sape suh buat entri gitu??ecece.. epi befday gk awop tue...hihi..

#ade org makan hati ka dgn entri tu??haha

Si BuDaK KaChAk said...

siswi~ tah...ade yg trase ke?

~ieda~ said...

hahaha...kemek aty ea???pon bole la jgk kn...tp llki neh ssh tok jtuh aty ea???

biela bell said...

hahahha...tak tahann siap ada entri penjelasan...

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ a'ah...nnt ada yg kemek ati...susah lak...hehehe

llaki susa jtuh aty??tah...depends la...mcm sy agk memilih...memilih bkan pd rupa tp prangai...tgk leh ngam ke tak dgn sy...

*rupa jnji sdap mate mmndang dah ler...

Si BuDaK KaChAk said...

biela bell~ harus...sbb komen summe dok kate mcm ade prasaan kt org tu...aiyo...susah plak klu pihak media tau...hahaha

~ieda~ said...

pktaan bwu 2...bole guna 2 sbb sllu kn owg len asek guna patah aty jer...hehe

2 yg owg tya sbb kbnykn yg owg tgk, dowg neh suka men tarik tali n x mo ckp trs trg...lbh suka kias2 jer...mn la nk phm...adeh...ego kot ea???

sdp mata mmandang bese la kn...hehe ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ tu mmg perkataan sy...xleh tiru...klu nk tiru gak kne backlink yg tu ayt sy...hehehe

mgkin gak la sbb laki kn terkenal dgn ego...so arap phm la ye...

=)

Ca Cik Duyung said...

ca baru pi baca entry hari jadi tu..tp mmg ayat2 awk tu buat org salah faham..seolah2 awk masih xleh lupakan dia dan masih sayang dia..hehe... jangan marah aaa~ :P

Si BuDaK KaChAk said...

ca~ hahaha...ape la...jujur a dlm ati ni takde terlintas langsung la nk dia...ckup la yg past is past...xmo da...

=)

~ieda~ said...

x tiru aih...naty sy guna ayt len yea...sat2 kna pk dulu...hoho

adeh, skali skala rndhkan sket ego 2 x bole ea...tok kbaikan gk kn...hampagas tol...huuuu ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ ok...sy tggu ayat dr awk...hehehe

tah la...laki ni kn mmg ego...boleh je kurangkn ego tu tp buat la laki tu sdar...sbb kdg laki xsdar yg diri dia tgh ego...

=)

~ieda~ said...

okies...naty jmpa ayt bawu, sy bgtau...hehe

2 la sal tp dowg neh kalo kita nk sedarkn pon pyh sbb degil semcm...adeh ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ xsabar nk dengar ayt awk tu...hehehe

hehehe...no komen...