click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday, 23 February 2012

Patah Seribu

Assalammualaikum...



sumber pokcik google


Orang kata kalau kita dah putus hubungan percintaan dengan seseorang tu, maka kena lah kita buang semua benda dan jangan lihat gambar mahupun lakukan semua perkara yang membolehkan kita ingat semula dengan si dia kan?

Tapi bagi aku semua tu tak menjadi masalah dengan diri aku. Kenapa aku katakan begitu?? Sebab sebentar lagi aku akan melihat kemesraan si dia dengan kekasih barunya.

Tipulah kalau aku kata aku tak cemburu tapi aku nak lihat kebahagiaan si dia. Adakah benar si dia sedang bahagia sekarang ni?

Apa? Korang pun nak tengok ke yang si dia sedang bahagia ke tak sekarang ni? Boleh je...semua orang boleh menonton aksi dorang. Lepastu korang komen la sikit bagitau pendapat korang ye.

V
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


hehehe...jangan marah da....



p/s : bila biol datang menyerang....hahaha

27 comments:

Lady Emilya said...

haha bahagia :)

Zakaria's daughter said...

errr!
jejaka itu pulak, ex saya.

AishaMyra said...

haha , bila dia bersama dgn orang yg dia sayang & dah pasti orang tu pilihan hati dia , rasanya dia akan gembira . huhu . yang merana nya kita jugak .tapi terpaksala relakan .

biela bell said...

hahaha..bell dah agakkkk..tak mungkin ku ditipu utk kali ke 2..

Si BuDaK KaChAk said...

emilya~ yup...huhuh

Si BuDaK KaChAk said...

zakaria's daughter~ erkkk???nk jugak???hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

aishamyra~ walaupun merana tp bahgiakn bila tgk org yg kita syg tu bhgia???huhuh

Si BuDaK KaChAk said...

biela bell~ tiada niat utk menipu lagi...insap da...hehehe

Ezad Skytech said...

haha..aq tak sanggup tgk cerita tu malam tadi...kah3~

Kancil 8349 said...

bahagianya dia

Si BuDaK KaChAk said...

ezad~ aku pun...tp gagahkn dri gk...hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

kancil~ yup...

=)

~ieda~ said...

x payah cedey2 da yea...hoho ^_^

Cik Retiss said...

hahaha...budak sekelas sye dah due tge hari mulut die terkumat kamit 'patah seribu'..hahahamboi :D

CekbOlat-bOlat said...

mencikk ! gua bkn die hard fans shila mejah lagi.. HUH,permpass..

..cik hana.. said...

Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama...
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi..
Sayangku mohon padamu..
Segera tinggalkanku..
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju...


eh,ternyanyi pulak kat sini...hahaha

zareliqa afiqa said...

Ler~ ingatkan sape td.huhu =.=
Kalau pasangan yg nie mmg padan kot :)

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ xsedey pun...sbb wawa zainal kn ade...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

cik retiss~ pulak??cuba suro dia mgucap...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

cekbolat-bolat~ aik??nk jgk??hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

cik hana~ oh...tidak...tlg benti...gegendang telinga nk pecah da ni...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

zareliqa~ klu dgn sy lg sepadan kot...hahaha

~ieda~ said...

hahaha...x lupa gk kt wawa zainal dia kn... ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ mesti la....xkn lupe punye....hehehe

Zahirah Dzulkifli said...

Tengok part belakang je semalam

Si BuDaK KaChAk said...

zahirah~ part blakang tu time dia kuar name plakon tu ke??hehehe

CiK FizA said...

Cinta tak semestinya memiliki~

**Saya bahagia bila tengok orang yang saya sayang bahagia**

~Errkk~ boley ke? Agak susah la nak lupa tambah2 bila dah lama kenal. Makan masa jugak tu. Dah penah rasa. Hurmmm =,='