click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Tuesday, 21 February 2012

Bertunang juga akhirnya...

Assalammualaikum...

tunang suami misha omar
sumber gambar SINI


"KOTA BHARU: Penyanyi dan pelakon, Misha Omar, 30, menempuh hari bahagianya hari ini, apabila melangsungkan pertunangan dengan seorang juruterbang yang dikenalinya sejak enam tahun lalu. 

Menurut sumber, Misha atau nama sebenarnya Samihah@Aisah Omar akan melangsungkan pertunangannya dengan Firos Ezzwan Rossly, 30, di rumah keluarganya di Kota Bharu, namun majlis dibuat secara tertutup."

cerita selanjutnya di SINI


Alhamdulillah...akhirnya bertemu jodoh juga Misha Omar ni. Apa yang mampu aku lakukan hanya berdoa agar dia kekal bahgia dengan bakal suami dia ni..insyaAllah...


Disamping itu aku juga ingin mendoakan kepada kawan baik aku ketika kolej dulu dan alhamdulillah sampai sekarang kitorang masih menghubungi antara satu sama lain. Mendoakan apa? Mendoakan supaya semuanya berjalan lancar kerana dia juga akan bertunang pada awal bulan Mac nanti dengan pilihan hati yang juga kawan kelas aku.

Tahniah aku nak ucap dengan korang sebab dapat mengharungi liku kehidupan dengan tenang walaupun kadang aku tengok korang ada gak bergaduh tapi alhamdulillah nak bertunang dah sekarang ni.

Sedikit terharu + sebak sebab pengenalan dorang pun berpunca dari aku. Tak sangka aku dapat menyatukan mereka.

*mungkin aku tak dapat datang masa korang bertunang sebab aku kena pergi majlis perkahwinan sepupu aku...


*aku doakan korang bahagia selalu...papehal contact aku tau...


Mohd. Nur Imran & Siti Rafidah
(abaikan gambar dibelakang mereka...hahaha)




p/s : serius sedih tak dapat pergi majlis bertunang dorang...

27 comments:

amy syifa said...

aku rasa nk menangis air mata bhagia tgk abg aku dah nk tunngg..akhirnya ke jinjang pelamin..

biela bell said...

anda bila lagi?? hahaa ;p

cIk JanNah said...

tahniah kepada rakan kamu!!
next kamu pulakkk...
yeay!

Cik Retiss said...

erk?gamba sape kat belakang tuu XD

Si BuDaK KaChAk said...

biela bell~ erkkk...perlu jwb ke soalan tu??

Si BuDaK KaChAk said...

cik jannah~ yup...sy??tunggu....

Si BuDaK KaChAk said...

cik retiss~ tu mmbe...dgr kate da jd tunangan org gk...huhuh

Zakaria's daughter said...

haha.
lorat jeh hupdate pasal org len bertunang baagai.

anda ble?!

Si BuDaK KaChAk said...

zakaria's daughter~ klu ade calon esok jugak sy pergi anta rombongan meminang...hehehe

dyabunga said...

btl tu, kamu bile lagi??haha
akhirnye misha bertunang..:D

Si BuDaK KaChAk said...

dyabunga~ klu sy kate sy tggu org yg meminang sy bleh tak???hahaha

Eera Shera said...

oh match maker ropenye hehe..taniah utk misha dan kwn tu

Lia Irdelia said...

wahahhaha,
tunggu giliran anda.. :)

Si BuDaK KaChAk said...

eera shera~ yup...doakn kbhgiaan mereka...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

lia irdelia~ esok kot....hahaha

Miss Nadya said...

tunang dah...nak tunang jugek..:)

p/s ;: best ke pakai ads ni?

Si BuDaK KaChAk said...

nadya~ jom tunang....hahaha...tp nad kn akak...hahaha

p/s: tah ler...pakai pun sbb nak meriahkn blog ni dgn iklan2 je...

Gen2Merah said...

bila saya hayati entri ni, kadang2 saya tumpang gembira, kadang saya sayu...

takpa bro.. kebahgiaan itu milik kita semua... cuma soal cepat dan lambatnya je... harap di percepatkan lah kan.. ehe

Kancil 8349 said...

semoga mereka berbahagia...Amin..termasuklah kamu

Zahirah Dzulkifli said...

Wah wah, seronoknya. Alhamdulillah :)

Nur Zulaikha said...

mereka dah...anda bila lagi?hehehe

p/s:cepat tua katanya..smpai hati...

Ezad Skytech said...

semoga berbahagia buat mereka...:D

maszull said...

assalamualaikum...tahniah buat Misha Omar yer...:)

Suhami Ahmad said...

siapakah di belakang ittew?? (nak tanye gak) T_T

Cik Retiss said...

haha...musim bertunang ni kot..

CekbOlat-bOlat said...

eherherher.. shilek ahh.. ;)

akad nikah nnt kau teman tok kadi.. dok sbelah

cinta siswi said...

haihh.. sume nk tunang.. kamu bile nk tunang der??hikhik..

#untungla jd matchmaker..hehe