click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday 19 January 2012

Undian panggilan hangit dihentikan??pendapat korang?






Assalammualaikum…

Bagi sapa sapa yang mendengar radio Hot.fm setiap hari pasti akan mengetahui mengenai panggilan hangit. Ala…yang dia dok telefon orang untuk mengenakan orang tu.

Baru baru ini Hot.fm telah mengumumkan bahawa panggilan hangit akan dihentikan. Mungkin sebab ada yang komplen yang apa mereka buat tu tak baik.

Tapi harini aku dengar bahawa ramai yang setuju dengan paggilan hangit ni.

Bayangkan la, seorang surirumah yang perlu menjaga suami yang sedang sakit selain perlu menjaga anak yang ke sekolah pasti menerima tekanan yang begitu tinggi. Tapi katanya apabila mendengar panggilan hangit ni sedikit sebanyak mengurangkan tekanan yang dihadapi.

Begitu juga dengan mereka mereka yang mendengar di tempat kerja di mana yang sudah tentu tekanan yang diterima amat tinggi. Apabila mendengar panggilan hangit yang amat mencuit hati pasti tekanan yang dirasai berkurangan.

Jadi Hot.fm telah mengadakan undian seperti yang di minta pendengar yang lain. Jadi kalau korang nak tau keputusan sama ada panggilan hangit diteruskan atau tidak silalah tunggu pengguman di Hot.fm. Kalau tak pun korang boleh je baca dekat web dia dekat http://www.hotfm.com.my/

Tapi yang terbaru aku dengar yang panggilan hangit tetap akan diberhentikan disebabkan oleh seorang artis senior. Mengikut pada cerita yang aku tau artis tersebut seorang wanita yang agak hot juga mulut dia bila berkata kata.

Sapa dia??

Owh...aku tak berani nak cakap. Kang dengan aku aku skali join duduk dalam mahkamah. So tunggu dan lihat ok??


Jadi kat sini aku nak dengar pendapat korang mengenai panggilan hangit ni…sama sama la kita berkongsi idea sesama blogger blogger semua…




p/s : teringat masa kawan aku kena panggilan hangit dengan kawan kitorang sendiri….hahaha…

3 comments:

nasha sanza said...

alaa..ya ke?baru tahu...:( best apa panggilan hangit...

Si BuDaK KaChAk said...

tu la psl....tp apa leh wat...lain org lain dia pun selera n pendapat....so xleh nk ckp pape la...

'Ais S. said...

Pggilan hangit akn dteruskn. Hoohoo :D