click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Tuesday 10 January 2012

Nak gi tengok bola ke nak gi jogging??



Malam ni ada perlawanan bola sepak di antara pasukan Negeri Sembilan dengan Selangor dekat stadium Paroi.

Kawan kawan dekat tempat kerja aku ni semuanya sibuk ajak aku pergi.

Kalau mengikut pada pasukan, takde pulak aku sokong dengan mana mana pasukan cuma aku rasa perlawanan malam ni agak menarik kerana dua pasukan bola sepak yang kuat berentap. Kalau tak tengok rasa macam rugi pulak.

Akhirnya aku membuat keputusan untuk menunggu pelawaan housemate aku. Kalau dorang taknak pergi bermakna aku memilih untuk pergi berjogging malam ni.

So kalau nak tau samaada aku pergi ke tak tunggu je la entri yang seterusnya ok?

 
(sekadar hiasan) sumber pokcik google




p/s : oleh kerana aku dah menetap dengan negeri Sembilan sekarang ni, aku rasa aku nak sokong negeri Sembilan la…Hoben Jang Hoben…hehehe…

8 comments:

Eera Shera said...

org nogori ko ni?

Si BuDaK KaChAk said...

eera shera~ xde la....menetap je kat sni...so nak taknak kena gak bg support sbb kawan ramai org sni...

EMOdisaster said...

seri sudahh....hmm...

Si BuDaK KaChAk said...

emo~ tau xpe....elok2 da leading 2-0...2nd half kene blk...nsib bek draw....

EMOdisaster said...

tu yg x puas hati tu... player n9 semua main2.. macam blur je 2nd half ni.. da la semua player2 best da xde... player import pon cam hampeh.. malas nak kejar bola...nak bola dtg kat die je... eee...geram...

Si BuDaK KaChAk said...

n9 dah khilangan ramai pmain bpegalaman....ramai pmain baru nak naik jer....klu camni la mcm susa je nak ptahankan...

EMOdisaster said...

yup betul tu, yg berpengalaman yg tinggal cuma kunalan ngan shahurain .. sedih ..macam mana nak beraksi untuk game2 akan dtg.. xkan nak harapkan player import yg x seberapa tu je...?

Si BuDaK KaChAk said...

xdapat nk komen pape....juz tunggu dan lihat je la ape yg coach dia nak wat....