click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Saturday, 7 January 2012

“Dah Tua Rupanya dia ni….”



Hahaha...tajuk tak boleh blah…

Sebenarnya hari ini merupakan hari ulang tahun kawan baik aku. Nak wish kat depan dia macam geli geli jer. Yela, kawan aku tu lelaki. Kang dia ingat aku ni syok kat dia pulak…hahaha…

Jadi aku buatkan lah satu entry untuk mengucapkan selamat ulang tahun untuk dia.
Yang ke berapa??owh…rahsia…lebih baik tanyakan sendiri dengan tuan punya badan.

Ucapan takde ke??

Lupa pulak. Aku nak ucapkan moga persahabatan kita kekal sampai bila bila.
Lagi aku nak ucap semoga dipercepatkan bertemu jodoh. Kau tu dah tua dah.
Kang dapat anak, anak kau panggil kau atok plak. Hahahaha….

Satu lagi  sebelum aku lupa, jangan tamak. Bersyukur dengan apa yang ada.




So, ni la rupa dia…

Hari ni, aku nak temankan dia keluar.
Balik dari kerja ni terus aku runner balik kl.(apa boleh buat , sabtu pun kena kerja gak) Nak pergi ke mana aku tak pasti lagi.
Tapi berkemungkinan besar kami akan ke sunway pyramid.
Jadi sapa sapa nak jumpa aku boleh la pergi ke sunway pyramid(tu pun kalau jadi pergi sana)


p/s : adakah cerita aku dekat entri INI terjadi lagi??tunggu la kemunculan cerita seterusnya…aku akan cerita apa yang kitorang buat hari ini ok??

6 comments:

diana said...

selalaunya kalau wish kat blogpost orang tu istimewa..:P

amy syifa said...

hahaha..takot anak pnggil atok! amboii..mcm la org yg nasihat tu ada ank 5..kiki

[PCL] said...

mesti something special dgn dia...haha, suka hargai kawan tak kira jantina....i like.

Si BuDaK KaChAk said...

diana~ special....tp stakat kwn je ok...bkan songsang tau....dia tu kwn susa sng...

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ yela....dia da tua....ptut kwn da.....aku muda lg....so xyh tburu2....hahahaa

Si BuDaK KaChAk said...

PCL~ yup....btul tu....xperlu malu dengan kwn sdiri....