click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Saturday, 28 January 2012

Mari mengenali lelaki sejati…(sesuai untuk bacaan wanita) #4

Assalammualaikum...







31. Lelaki cenderung lebih serius dengan hubungan mereka dan menjadi terlalu cemburu.
32. Ketika seorang gadis membuat lelaki menempuh pelbagai halangan selama bercinta, sukar baginya untuk melepaskan gadis itu.
33. Tidak mudah bagi seorang lelaki untuk melepaskan kekasihnya setelah mereka putus terutama ketika mereka sudah bersama selama 3 tahun atau lebih.
34. Anda perlu memberitahu lelaki apa yang anda inginkan sebelum bersama dengan lelaki itu.
35. Seorang lelaki perlu mengalami putus cinta, kerana jika dia terlalu bagus, tidak pernah putus cinta, tidak pernah rasa sakit hati, dia tidak akan matang dan menjadi dewasa.
36. Ketika didatangi pelbagai kesulitan, lelaki lebih cenderung menyalahkan diri sendiri berbanding menyalahkan kekasihnya. Mereka juga mampu melukai diri sendiri secara fizikal.
37. Lelaki memiliki semangat yang kuat untuk berubah, tetapi mempunyai keazaman yang lemah.
38. Lelaki mungkin adalah harimau dalam kumpulan sebaya mereka, tetapi mampu dijinakkan oleh perempuan.
39. Ketika seorang lelaki berpura-pura menjadi tenang, check adakah dia berpeluh. Anda mungkin akan melihat bahawa dia gugup.
40. Ketika seorang lelaki mengatakan dia akan tergila-gilakan gadis itu, dia benar-benar maksudkannya.




p/s : lelaki cemburu tanda sayang tapi berhati hati kerana mungkin ada udang disebalik batu…



Bagi yang belum baca bahagian sebelumnya boleh klik dekat    SINI 1 , SINI 2 , dan SINI 3

10 comments:

gades pelik said...

kena baca dgn lebih mendalam ni

gades ada tag soalan anda di sini :)

http://sigadispelik.blogspot.com/2012/01/jawab-jangan-tak-jawab.html

cik mun said...

hehehehe..nice sharing..

~ieda~ said...

no 33 2 ida x stju sgt la sbb da gk llki yg sng2 jer tau break...juz my opinion...hehe ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ btol tu...tapi cube ieda berbalik pada tajuk...cerita sy ni mengenai "LELAKI SEJATI"...jadi yang ieda ckp tu bkan la lelaki sejati...

=)

~ieda~ said...

dia spruh sejati la kot...hehe...awak plak geng jgn jd cm 2 ya naty kalo da jmpa soulmate ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ blum tpikir lg la nk cr soulmate....xcukup kuat la nk menderita lg....

=(

~ieda~ said...

uisshhh...insyaAllah klo da jdoh x kn ke mn...yea dak...lg pon kta ttp kn jumpa yg slh b4 jmpa yg tol2 sesuai... ^_^

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ xbrani nk ckp psl cinta lg da....tggu la nnt...klu ada insyaAllah akn diberitahu....hahahaa

Annisah Hussin said...

agak complicated jugak lelaki ni yer..hahaha xD btw Bw here..follow awok sekali Si BuDaK KaChAk..:) hope sudi jejalan kat blog kite jugak..follow ke..bace tutorial ke..:D

..cik hana.. said...

hehehe..rupanya banyak makna yang tersirat di sebalik sifat sebenar lelaki ya...