click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Monday, 16 January 2012

GA | Miraa Hussin's GA

1st time aku nak join GA ni...
Sebelum ni aku asik join segmen dan bloglist je...
GA dengan contest belum lagi cuba...
So ni cubaan pertama saya mencuburi GA....
Ni semua gara gara HH lani...tadi tengok dia join...tu yang tetiba rasa nak join...hehehe








dengar kata ada 30 hadiah misteri...
jadi apa tunggu lagi??jom la cuba nasib sekali....
klik jer dekat banner tu...





p/s : arap arap dapat la adiah misteri tu...hehehe

8 comments:

amy syifa said...

hari tuh kn pernah join contest! lupe la tuhh..2la asyik kate aku nyanyuk, kan dah berjankit.. =P

Si BuDaK KaChAk said...

ehh....yeke??ok aku silap....tp aku tak nyanyukkk....so tak perlu mkn kismis 2 tan...hahaha

amy syifa said...

ahhh..diam!!

Amy Syaquena said...

Good luck ok..

aimie amalina said...

hajeennn2

wish u the best :))

Si BuDaK KaChAk said...

amy syaquena~ thnx...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

aimie amalina~ tgh boring...tu yg join tu...hehehe

neway tq...

=)

Cik Eiyra said...

assalamualaikum dan selamat malam .
jum join GIVEAWAY ini : http://rasacintasaya.blogspot.com/2012/02/giveaway-saya-nak-menang.html

TERIMA KASIH YEA =>