click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Saturday, 7 January 2012

Kawan....


Adakah korang  mempunyai kawan yang baik??
Adakah korang sendiri merupakan kawan yang baik??

cuba baca yang ini...




p/s : pilih lah kawan dengan bijak....bukan hanya memandang status/rupa/dan gaya sahaja....

11 comments:

EMOdisaster said...

abis nak kwn ngn sy tak...? sy dlm kesusahan ni... :'(

suzie rahman said...

insyallah ada...tp xpsti sy kwn yg baek or x.huuuu

Si BuDaK KaChAk said...

Emo~ sy bkwan dengan semua orang

Si BuDaK KaChAk said...

suzie rahman~ ccuba tnye kwn awk....tapi sy rase awk baik kot

Nurrul said...

Nurrul paling lemah , malas nak tahu pasal/mengenai " KAWAN " baik..sebab , sampai sekarang masih tak diketemui.. mmg diakui Nurrul lebih serasi berkawan dgn lelaki..

tapi nak juga ada kawan rapat dn sejati dari sama jantina kan ?

*semoga Tuhan menemukan Nurrul dgn Kawan sejati.. yg sanggup bersusah dn senang bersama :)

Si BuDaK KaChAk said...

kawan baik tak kira laki ke pmpuan....

sy pun ade kwn baik pmpuan....

tapi dia dok jauh da...

takleh nak gado2 dgn dia da....rindu plak...

Si BuDaK KaChAk said...

kawan baik tak kira laki ke pmpuan....

sy pun ade kwn baik pmpuan....

tapi dia dok jauh da...

takleh nak gado2 dgn dia da....rindu plak...

~ieda~ said...

btol 2 tp kn da sstgh situasi yg bole wt kita hlg kwn tb2...ntah la...sy kwn awk x???hoho

Si BuDaK KaChAk said...

yup....btol 2....jd jge la ati kwn2 kte....mestilh kwn....kite kn 1 geng....hehyehehe

~ieda~ said...

kalo jg baek2 pon tp dia nk gk lari x bole wt pape la kn...hoho..APTB...yup kita kn geng...hehe

Si BuDaK KaChAk said...

klu da jge tp still lari biarkn ler....hehehe