click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 25 January 2012

Balik dari bercuti



Assalammualaikum….

Setelah berhari hari aku bercuti, maka blog aku pun turut sama bercuti kerana aku sibuk melayan anak buah anak buah yang sudah tentu aku jarang temui.

Kebiasaan aku bercerita kerana ingin meluahkan sesuatu di dalam hati. Oleh kerana telah bertemu dengan anak buah anak buah aku, maka segala stress yang aku alami terus hilang dek kerana melayan karenah anak buah aku yang berbagai bagai tu.

Lagipun setiap kali aku ingin menulis, mesti aku diganggu anak buah anak buah aku. Jadi tak dapat la aku nak susun ayat untuk sebuah entri.

Tapi sempat gak aku join satu segmen masa cuti tu. Itu pun disebabkan anak buah aku semua tido. Bagi yang bertuah, dapat la kunjungan dari aku dekat blog dorang masa cuti haritu.






p/s : baru je tak jumpa dah terasa rindu dengan dorang…

2 comments:

Citra NaniZam said...

Wah comelnya anak2 buah kamu.. macam pakciknya Si Budak Kachak!!!

Si BuDaK KaChAk said...

citra nanizam~ kalau dah ank buah sumenya comel2...dah tentu pakciknye pun comel2....tapi tambah sikit kacak....hehehehe