click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Sunday, 15 January 2012

Petua untuk si gadis




Petua ni untuk mereka yang bujang sahaja dan yang mahu kahwin ya. hehe 


 
sumber pokcik google


Petua Cepat Dipinang
Baca surah Yusuf pada sebekas air yg bersih sebanyak 3x pada malam Jumaat.Air itu hendaklah dimandikan 3 pagi berturut-turut dan diminum 7x setiap hari selama 3 hari berturut-turut.

InsyaAllah.
Selamat mencuba.

Eh, sebelum tu tau tak apa itu peminangan? 

"Peminangan ialah proses menyatakan hasrat untuk mengadakan pernikahan yang dilakukan baik secara langsung ataupun melalui wali. Ia dianggap satu ikatan apabila kedua-dua pihak saling bersetuju"



p/s: khas buat kawan kawan yang sering mengatakan "tunggu orang masuk minang"

17 comments:

Ca Cik Duyung said...

hummmm..boleh amalkan nie... hihi

Si BuDaK KaChAk said...

ca~ wahh....gayenye mcm xsaba dah...hehehe

nasha sanza said...

bagus tips nie..nanti saya try bila rasa nak kahwin..

Eera Shera said...

sape nak pinang saya? haha mcm desperate :p

ps: thx..slalu2 la singgah blog ye ;)

amy syifa said...

amboiii.ni utk aku ke ape nih? huhuu. aku xblh amalkan lagi,klu dah ada calon baru blh amalkan..klu aku amalkan skrg kang ntah sape2 yg masuk meminang..matikk den! buat plak abah terima..oh nooooo!

shera haifa said...

owh.. nice share

Si BuDaK KaChAk said...

xpe....mane tau yg abh ko terima tu org kaye...ko kan suke...hehehe

amy syifa said...

amboi apasal ko suke lelebih ni?

Si BuDaK KaChAk said...

kan aku dpt komisyen...hahaha

amy syifa said...

byk a..lempang aku ko xnk plak?

Si BuDaK KaChAk said...

bleh gak...lama dah tak rasa...hahaha

amy syifa said...

tunggu aku jumpe ko nnt aku bg... pakej utk 7 bulan punyee! hishhh

Si BuDaK KaChAk said...

takkan dapat punye....ko sdiri kate yang ko dah takkan trun kl lg...hahaha

amy syifa said...

owhhh xpe2! aku htr pakai angin =P

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ lg aku tak takut...dah tentu kt sni angin kuat....so angin yg ko anta tu xsempat nk jejak sni dah kne tiup dengan angin2 yg ade dkt sni...dorg geng aku...hahaha

aimie amalina said...

oohhh
kalo dh dpt keje, terus nk buat ni
hahahhaha

thanks!! :))

aimie amalina said...

oohhh
kalo dh dpt keje, terus nk buat ni
hahahhaha

thanks!! :))