click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 4 January 2012

Menternak Lemak dekat Carl’s Jr.

Sebenarnya aku dah lama dah mengidam nak makan dekat sini tapi asik tak berkesempatan jer…

Akhirnya pada hari pertama pada tahun baru ni dapat jugak aku merasa….Aku bersyukur sangat sangat  kerana masuk je tahun baru ni aku dapat tunaikan 2 benda yang aku teringin nak buat dulu…

Mula masuk jer aku jadi blur…yela…nama pun kali pertama so aku agak keliru nak pilih hidangan yang mana satu…takut jugak la kalau apa yang aku pilih tu tak sedap….kang menyesal plak…lagipun harga dia pun bleh tahan gak la…

Akhirnya aku pilih yang ini…








tengok la macam man punya berseleraknya meja bila dah dok ramai ramai......




Rasa dia boleh tahan juga….kentang goreng dia pun boleh tahan juga…panas tebal ranggup….burger dia tebal gila hingga aku nak makan pun terpaksa makan 1 per 1….yang penting memang kenyang gila gila….so bagi sapa yang belum pernah makan dekat sini dan teringin nak makan dekat sini aku nasihatkan datang la dengan perut yang betul betul kosong…kalau tak nanti mesti tak abis…




p/s : ada banyak lagi aku nak try makan lepas ni….tunggu sehingga diupdate dekat blog ni ok?

13 comments:

amy syifa said...

mewah la kau skrg =P

Dylla Abas said...

alahai..baca entri pasal makan time2 lapar mcm ni rasa ngidam la pula..

era kecik said...

lapar pulak rasanya .. hurm ~

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ mana ade mewah....ko tu yg mewah...smpai da lupe nak cntact aku.....hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

dylla abas~ apa lagi....jom g carl's jr...dylla blanje....hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

era~ jom g makan....era blanje k???hahaha

amy syifa said...

ko tu yg mewah mesej aku pon xbls! wekk..

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ ala....soalan ngarut2 je...bek ko google jer....

amy syifa said...

kedekut! aku tnye sbb aku x on9 td! sbb tu aku mlas msej ko,bukn nya ko blas pon..aku tnggu tau x?

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ ala....aku bkn byk duit pun...ko len la....ade bpk gula....aku mane ade....2 la...aku suro ko cr kn aku mak gula tp ko xnk.....hahaaha

amy syifa said...

hahh.tetiba nk masuk bab duit. yeahhh.byk duit la sgt.ko tu yg gji ribu2 dok kate org.smpan la kredit ko tu.grrr.touching!

Si BuDaK KaChAk said...

beribu ribu abis gaji aku....da tolak duit tu duit ni tiggal bape sen jer...len la ko dok dgn abh so takde byk tanggungan ko....

amy syifa said...

hurmm.okayy. =]