click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday, 5 January 2012

Motorsikal 4 tayar??





Sapa dia lah yang tak bertanggungjawab letak dekat sini ni??


p/s : camna la negara nak maju kalau benda yang simple camni pun tak leh nak ikut...

10 comments:

encik Cool said...

perh chrome siol!!

Dylla Abas said...

hehe..mungkin masa sekolah dlu dia tak belajar pelajaran sivik kot :)

Si BuDaK KaChAk said...

encik cool~ tu la pasal....ni kalau mat rempit lain nampak ni mau kena tiru ni....hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

tah la...mayb dia gi skola menjahit je kot...hahahaha

EMOdisaster said...

agak biasa dah tgk peristiwa mcm ni... so mmg da leh terima la msia ni da ade kenderaan motor 4 tayar...hahaha...:)

Si BuDaK KaChAk said...

maknanya malaysia lagi maju dari negara luar sebab ade motor 4 tayar??hehehe

EMOdisaster said...

aah...maybe... x lame lagi motor terbang lak....

Si BuDaK KaChAk said...

yeke???klu da jmpe nnt jgn lupe update kt blog k??

EMOdisaster said...

hahaha..kalau sy jumpe... aiseh, mane nak carik ni...hehe

Si BuDaK KaChAk said...

yela....kalu jumpe la.....hehehe