click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 4 January 2012

Cerita Amalina lagi??



Dengan tertulisnya entri ini aku ingin mengumumkan bahawa entri aku mengenai pelajar cemerlang negara kita pada tahun 2005 iaitu Amalina Che Bakri akan aku delete daripada blog ni....

Apa yang aku cuba lakukan ini adalah demi menghormati permintaan dia agar gambar gambar dia itu dibuang....

Dari apa yang aku lihat dia telah pun mengaku silap dan telah menerima segala teguran....jadi bagi aku hanya hamba biasa tidak berhak untuk tidak menerima segala kata maaf dia....

Ingat....kita hanya manusia biasa yang tidak lari dari kesilapan....berilah dia peluang sekali lagi untuk membetulkan dirinya.....

bagi yang belum tengok lagi video dia boleh la klik dekat SINI


p/s : agar apa yang terjadi dapat menjadi iktibar pada semua dan diri aku sendiri...

8 comments:

amy syifa said...

aku tau gmbr tu betol sbb aku kenal sgt2 muka dia! aku da tgk video dia kt fb td.dia pnya bm dah slang sikit kn?

p/s - tgk komen kita kat entry ni.kelakar.ni mesti mase mula2 hbs blaja kn..hahaha

http://hujan-pasti-berhenti.blogspot.com/2011/07/fenomena-biasa-menjelang-ramadhaneh.html

Si BuDaK KaChAk said...

memang betul pun tu dia....dia da ngaku silap pun....so kene la support dia....jgn down kan dia....org kite tu...

amy syifa said...

ok

[PCL] said...

kita hormati permintaan dia...semoga ada jalan utk melakukan perubahan ke arah kebaikan.

Niza Romli said...

tahniah.. yg baik harus dipenuhi :)

Si BuDaK KaChAk said...

PCL~ insyaAllah....amin...

Si BuDaK KaChAk said...

niza romli~ yup...kita perlu bg peluang dekat dia....

cik mun said...

bagusla nak berubah..