click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Saturday, 14 January 2012

"Abang nak tengok B punya boleh??"

"B....abg nak tengok B punya boleh??"

"ish...malu la bang"

"ala....nak malu apa??bukan ada orang lain pun..."

"tapi B segan la nak tunjuk..."

"ala....kan abg dah janji nak buat B jadi isteri abg"

"yela....tapi B malu la nak tunjuk dulu...."

"ok...kalau macam tu B tengok abg punya dulu k? pastu bagi abg pulak tengok B punya..."



tas




hahaha....gila la gambar ni....nampak rakus je pompuan tu...
langsung takde malu...
padahal pompuan sebenarnya terkenal dengan sikap pemalu...
pompuan sekarang macam mana ek??





p/s : semoga menjadi peringatan pada kawan kawan termasuk diri sendiri...

10 comments:

zareliqa afiqa said...

wohooo~ sy mmg pemalu! awww!!
tgk ape tuh?=.=

Si BuDaK KaChAk said...

zareliqa~ bgus la klu camtu....

=)

Ezad Skytech said...

erk....apakah ini...tak tahu malu ke...? huhu...

Diyana Ali said...

ish malu lah letak gbr ni. haha :P

Si BuDaK KaChAk said...

ezad~ tu la dunia sekarang...

Si BuDaK KaChAk said...

diyana ali~ utk pgajaran jer...bkan utk pgalaman ok....hehehe

Eera Shera said...

pompoan cemni jgn buat bini ler kikiki

Si BuDaK KaChAk said...

eera shera~ insyaAllah....tp klu dia da brubah tak slh kot....

Ca Cik Duyung said...

Allah ciptakan sifat malu yg tinggi pada perempuan..hilang rasa malu, rosak la perempuan tu...

Si BuDaK KaChAk said...

ca~ ye...btul tu....tp ca kne igt...pintu taubat sentiasa terbuka....mana tau sbelum dia hembus nafas terakhir dia sempat wat taubat nasuha...tak ke syurga...jd kita kne la saling mengingati sesama sendiri....