click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday, 26 January 2012

Mari mengenali lelaki sejati…(sesuai untuk bacaan wanita) #2



Assalammualaikum...

sumber pokcik google




11. Anda tidak akan pernah memahami lelaki kecuali anda dengar cakap dia.
12. Jika seorang lelaki mengatakan pada anda, dia mencintaimu sekali dalam seumur hidup. Dia benar-benar berkata begitu.
13. Hati-hati. Lelaki mampu menyebarkan gosip ke seluruh dunia lebih pantas berbanding perempuan.
14. Perempuan adalah kelemahan lelaki.
15. Lelaki sangat terbuka tentang diri mereka.
16. Ada baiknya untuk menguji seorang lelaki terlebih dahulu sebelum anda percaya padanya. Tapi jangan biarkan dia menunggu.
17. Tidak ada lelaki yang jahat ketika bercinta.
18. Lelaki benci kalau pakaian mereka menjadi kotor meskipun titik kecil.
19. Lelaki akan benar-benar mengagumi gadis-gadis yang mereka suka meskipun jika mereka tidak secantik mana.
20. Kawan baik anda, yang menjadikan dia sebagai rujukan teman lelaki anda tentang masalah dengan anda mungkin berakhir dengan teman lelaki anda syok pada dia.


p/s : setuju no.19…rupa bukan segalanya….

28 comments:

nasha sanza said...

hehe..menarik! lepas nie saya dah tahu macam mana nak ngorat lelaki=) ops! lalala..

Si BuDaK KaChAk said...

nasha~ yeke???cuba ngorat sy dulu klu dapat...hehehe

nasha sanza said...

hehehe..bak nombor tepon!?opss! bukan suami orang ke?lalala...=)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

susah jugak utk mengenali hati dan perasaan kaum lelaki ni kan

Si BuDaK KaChAk said...

xsusah pun sbnrnye mak...

cuma mak dah terbiasa dengan diri wanita so hal lelaki mak tak tau...

mcmtu gk lelaki...kalau hal wanita tak sume yg tau...

~Filzati Zulkepli~ said...

suka ciri 15. sebab saya ada kwn lelaki yg baru kenal tak sampai sebulan lebih tp selalu cerita mcm2 psl dia even x tanya pun. hikhik. peramah kan? tp cover2 la peramah pun jgn smpi t'lebih ramah smpi buat org rimas. keep it up, utk m'jadi lelaki idaman wanita ^,^

Si BuDaK KaChAk said...

filzati~ mungkin dia terlebih excited kot nk becerita psl diri dia....huhuh

nasha sanza said...

hehe..tak pelah..saya gurau tadi..tadi baru je kena sounds! thanks yek!=)

Si BuDaK KaChAk said...

nasha~ thnx nape??

Eza Boom Boom :) said...

lelaki yang ada ciri num 19 tu ada lagi ehh?? hihi. Eza tak lawa mana :)

Si BuDaK KaChAk said...

eza~ ade je...mayb eza blum jumpe lg kot...

eza ok wat...comel ape...jgn merendah diri sgt...klu tak sampai bile2 pun kite ttp camtu...

~ieda~ said...

no 12 n 19 2 msh da lg ea...tp myb da sstgh llki tol2 tok no 12 2 tp klo no 19 2 cm pyh jer nk jmpa...adehhh

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ belum jumpe lagi la tu...

~ieda~ said...

hahaha...2 la sal...xtau la bl nk jmpa...hoooo

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ insyaAllah...sampai masa nnt sampai la jodohnya tu...

NIZAM said...

entri ni jugak seswai utk lelaki yang nak kenal diri sendiri jugak. :))

Redbloodsnow said...

hi hi...salam kenal. dtg dari blog miss nadya :)

Si BuDaK KaChAk said...

redbloodsnow~ hi...thnx dtg...

=)

anitadiana said...

ada lah sikit-sikit yg kena..he..he..singah sambil follow blog ne...

aimaniman said...

ye ke lelaki paling kisah tentang kebersihan? macam x caya je, rasanya yg berseluar kopam lelaki kot???

~ieda~ said...

insyaAllah...amin

Cik Chokie said...

hehehe setuju ngn number 19 . tapi xtahu la lelaki yang depan mata ni macam tu ke tidak ^^

L said...

sy lelaki tu.. huhu

Si BuDaK KaChAk said...

anitadiana~ thnx...

Si BuDaK KaChAk said...

aimaniman~ tu bukan lelaki sejati tu...kan tajuk ni utk lelaki sejati....

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ amin..

Si BuDaK KaChAk said...

cik chokie~ lelaki depan mata tu sape?? sy ke??kalau sy insyaAllah tidak memandang pada rupa...

Si BuDaK KaChAk said...

L~ same la kita...huhuh