click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Sunday, 8 January 2012

Letih....


sumber : pokcik google




pertama sekali aku ingin mengucapkan kata maaf pada semua kerana tak dapat nak BW dekat blog korang semua arini...

sehari suntuk aku keluar rumah arini...

maka blog terpaksa aku tinggalkan...

entri pun tak dapat nak terbitkan lagi....tunggu esok k??

insyaAllah aku akan terjah blog korang....

bagi yang nak aku singgah tempat korang boleh la korang tinggalkan url blog korang dekat komen bawah ni k??

sekarang ni aku agak keletihan maka semua mengenai blog akan aku lakukan esok....

selamat malam semua....



p/s : baru sehari tak bukak blog....traffik menjunam kaw kaw....biasa la....blog cikai jer....lain la dorang yang otai otai.....tak bukak seminggu pun traffik lancar jer....hehehe

12 comments:

Eera Shera said...

skali skala berjauhan ngan blog tak pe je tp rindu kan ^^

Si BuDaK KaChAk said...

eera shera~ btol 2.... =)

Cikgu Ma said...

berjalan kemana? tak naik kete ke?ehehe

Si BuDaK KaChAk said...

cikgu ma~ amboi....pndai cikgu ma bgurau ek???msti lh naik keta...pegi 4 orang....hehehehe

^^eKaTiKaH^^ said...

alo alo alo, tomeynye beruang tu tdur..haha :D

[PCL] said...

semoga hepi hepi di hari minggu...

ciK LyndaWawa said...

ololo...comelnye beruang tu..hehe

cik mun said...

huhuhuhu..selamat berehat..

SAYA BUKAN SAMDOL said...

selamat hr ahad =D

Alisya said...

letih bebenor ye...takpe2..p rehat sane..

aimie amalina said...

alolololo
comeinyeeee beruang tu


erkk
x pe..sy maapkan :))

Si BuDaK KaChAk said...

ekatikah~ klu nk tau sy tido pun comel mcmtu gk....hehehe

PCL~ yup...mmg hepi

cik lyndawawa~ comel mcm BK x??hehehe

cik mun~ mmg berahat abis time tu....hehehe

saya bukan samdol~ selamat ari ahad gk tp arni da isnin...hehehe

alisya~ mmg letih sgt2...

aimie amalina~ comel kn??thx coz mmahami... =)