click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Saturday, 29 October 2011

kemalasan melanda

sumber pokcik google



akhirnya aku hapdet jugak...
sory sangat sangat bagi korang yang menunggu cerita dari blog tah pape ni...
bukan aku tak nak hapdet cerita...
tapi perasaan malas untuk bercerita masih lagi ada...
ini semuanya gara gara kerja yang berlambak menyebabkan kemalasan menimpa...
apa yang boleh aku buat hanyalah BW dan komen komen dekat blog orang...

bagi yang masih belum aku singgah tempat korang aku mintak maaf...
mungkin korang kena buat lagi cerita cerita yang menarik agar aku dapat singgah tempat korang...
so jangan la korang putus asa...
teruskan la menulis sekiranya korang memilih blog ni tempat untuk korang dapat duit, kawan dan sebagainya...





p/s : aku menulis kerana aku nak menulis...belum terpikir lagi nak kaye dan femes...

22 comments:

cik mun said...

hehehehe..xpe2..buat keje tu dulu..

Si BuDaK KaChAk said...

tq cik mun kerana memahai...

=)

EMOdisaster said...

pemalas punyer budak....! hehehe...

Yatie Awang said...

akak pun macam tu gak, buat blog untuk kongsi ilmu dan bersantai ngan teman2 di alam maya bukan nak cari duit hahhaha

EMOdisaster said...

hai..jom? awak ditag oleh saye..=)
http://emosbloggingforlifes.blogspot.com/2011/10/game-tagged-pulak.html

Si BuDaK KaChAk said...

EMO~ sy malas sebab saya rajin wat keje...hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

yatie awang~ tu la...blom terpikir lagi nak wat duit sbb keje bnyak...klu ade masa lapang takpe la gak...

EMOdisaster said...

ye la..klu awk malas nti tersalah bg ubat kat patient plak..hehehe...

Dylla Abas said...

kenapa aku jadi malas..?? sebab aku memang pemalas..hoho :p

apa ni..tak elok la malas-malas..come on..update blog cepat :p

Si BuDaK KaChAk said...

EMO~ kan da kate td rajin wat keje je...hehe

Si BuDaK KaChAk said...

dylla abas~ rase mcm nak update tapi tah ler...prasaan bcampur gaul ni...tu yg jadi mls nk update tu

EMOdisaster said...

ye lah dak x kacak...hehe

Si BuDaK KaChAk said...

eleh....dengki la tu org kacak...wekkkk

EMOdisaster said...

sy x dengki..sbb sy bukan laki..so sy x kacak..sy cantik je..hahahaha..

Si BuDaK KaChAk said...

cantik ke??

EMOdisaster said...

oke sy tak cantik... =(

Si BuDaK KaChAk said...

hahaha....touching plak...lembik la...kate abg joe...gurau skit je da kalah....hehehe

EMOdisaster said...

tak touching...tersentuh je..sy bukan abg joe la awk...eiii...

Si BuDaK KaChAk said...

-komen dihentikan-

EMOdisaster said...

betul2 pemalas nye budak...

Ini Kisah Tia said...

dah jadik menulis bukan kerana nama pulak :)

Si BuDaK KaChAk said...

ini kisah tia~ hah??tak paham la ape yg tia cakap...