click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Monday 24 October 2011

Event #2



Bagi yang masih belum tahu event pasal apa boleh la klik dan baca dekat entry Event #1



Lihatlah dimana pekerja juga tidak melepaskan peluang untuk bergambar dengan motor Ducati ini...
sekali seumur hidup kot dorang dapat tengok depan mata...



Bagi yang meminati game (ataupun sayang kulit sebab taknak kena panas) juga boleh bermain game motor GP yang di bawa khas oleh Crew Ducati...
tapi sayang aku tak dapat nak merasa...aku tengok ramai sangat yang main...so aku pun malas la nak join...



hah...ni masa mulanya aku pun tak tau...tapi setelah diberitahu dan lihat sendiri kegunaannya baru aku tahu...sebenarnya ni la starter untuk motor superbike tu...yela...motor ni mana la ada kick starter ataupun butang  starter...so dia gunakan ni la...jadi bagi yang kat luar sana rasa nak beli superbike ni kena la beli menatang ni sekali...tapi kalau rasa taknak beli ataupun nak berjimat pun boleh juga...dengan syarat kena dok umah atas bukit...time turun tu trus masuk gear ok??hahaha


berikut adalah sebahagian gambar yang aku amik...
ada banyak lagi gambar sebenarnya...termasuk la gambar owner blog ni sekali...
so kalau rasa nak tengok gambar tu tunggu la kesinambungan entry ni ok??



p/s : turut bersimpati dengan kemalangan yang  berlaku di litar sepang semalam...

No comments: