click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Monday, 10 October 2011

CINTA | apa benda yang lelaki cari dekat seorang wanita??

ihsan pokcik google


Lelaki inginkan wanita yang boleh berikan rasa cinta
- agar lelaki mendapat cinta yang iklas -

Lelaki inginkan wanita yang menarik
- menarik di mata lelaki itu sendiri untuk dijadikan pasangan -

Lelaki inginkan wanita yang cantik
- Jika ada lelaki memilih anda jadi temannya, percayalah anda adalah wanita tercantik di mata dia -

Lelaki inginkan wanita setia
- sanggup bersama ketika susah dan senang -

Lelaki inginkan wanita yang berkeyakinan
- boleh membuatkan lelaki menjadi lebih bersemangat -

Lelaki suka wanita berfikiran terbuka
- dengan zaman dah moden, berfikiran terbuka amatlah penting agar dapat berkomunikasi dengan baik -





p/s : kalau aku kejujuran amatlah penting...tanpa kejujuran komfom akan bergaduh punya nanti...

9 comments:

Cik Ice said...

Ok..noted..hehe(*_-)

teh o beng said...

alaa part cantik tuh susah aa nk fulfill...cett :P

Si BuDaK KaChAk said...

teh o beng~ takpe....cantik tu hanye pd mate lelaki tu je...dia yg berhak menilai seseorang yang dia suka itu cntik ke tak....

Si BuDaK KaChAk said...

cik ice ~ gud....hehehe :)

Tentang Kita said...

saay wanita biasa jer....hehehe nice info

Si BuDaK KaChAk said...

tentang kita~ bagi awk cuma biase...mane tau bagi orang lain awk ni luar biase???hehehe

teh o beng said...

hehe..btol3 :P

Si BuDaK KaChAk said...

teh o beng~ ape yang betol???

cik mun said...

ok2~hehe..nice sharing..^^