click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday, 13 October 2011

Facebook versi Malaysia????




nak daftar??
klik kat sini ---> http://www.drbook.biz/



p/s : aku camne??nak daftar ke??tah la...blum terpikir lagi kot...

9 comments:

Dylla Abas said...

impress!!

mysha said...

hyE dK ( short 2 dAK kaCAK ekekeke ).. saLAm singgaH dik yer..

dIk nih naK gAnti faceBOok pulak ker??

Si BuDaK KaChAk said...

short mane lak??mane ade...

Ini Kisah Tia said...

yang ada sekarang pun tak menang tangan .. heheh ..

Gen2Merah said...

ye ke ni FB versi Mlaysia.. sekarang pun saya dah tak main FB lg.. apa lagi yang baru2 ni,.. ehehe

Si BuDaK KaChAk said...

ini kisah tia~ tak menang tgn???wahh...da mcm retiss da tia ni ek??hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

Gen2merah~ tak pasti la...tapi mengikut tulisan dia mcmtu la gaya nye...sy pun tak main fb...dan tak pernah ada akaun fb...menyusahkan...hehehe

aimie amalina said...

ayoooo
pulaaakkk
hehhehehe
mcm2

Si BuDaK KaChAk said...

aimie~ tu la psl...mcm2 la skang ni