click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Monday, 24 October 2011

Dunia Hiburan | APA??? Mengandung 6 bulan???

mereka tergolong di dalam  pasangan selebriti sensasi negara...
dengan kecantikan isterinya...

begitu juga dengan kekacakkan suaminya(aku kacak sikit lagi kot dari dia...hehehe)
namun sebelum ni negara di gemparkan dengan gosip mengenai keruntuhan rumahtangga mereka...
tapi rupa rupanya ianya adalah gosip semata mata...
mereka sendiri yang menafikannya...

difahamkan si isterinya sedang mengandung 6 bulan...
sapa mereka?? jom lihat gambar...


 zaquan adha dan ayu raudhah(sumber pokcik google)

sumber cerita : SINI



p/s : ayu harapkan anak kembar??

20 comments:

amy syifa said...

baju ayu raudhah xcantik la.nmpak pelik je dia.

aku suka dari rozita.dia cantikkk sgt2.ehemmm..hye zaquan!

Si BuDaK KaChAk said...

tak cantek pun cube ko tnye harge dia brape...??

ko suka rozita ke??aku ade prob skit la...yela...prob aku dorg dua2 ni yang suke kt aku...hahaha

zaquan : sape dia ni??aku tak kenal la...tolong halau dia leh tak??

aku : ok...syuhh...syuhh...hahaha

amy syifa said...

mahal atau x tu tak penting.not everything that go0d is expensive! <--tgk matang x ayat? bahaha

aku suka ayu dr rozita.ntah rozita kureng cntik kat mate aku.tp ayu sgtttt cntikk!

eleeh.zaquan sngaje la tu buat2 xkenal, takot kantoi.hehe.

Dylla Abas said...

tak faham dengan orang yg suka buat spekulasi tentang kehiduapan orang lain..hmm..apa pun congrats utk pasangan ni :)

c genk bah ne said...

Wah tahniah pada mereka..
Di sebalik gosip yg melanda,hadirnya kemanisan.. ^^

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

aku kacak sikit lagi kot dari dia...hehehe

err???

cik mun said...

semoga berbahagia^^..bile mun nak kahwin ni**gatai

NasZ said...

rezeki. Alhamdulillah.

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ matang amende nye??tiru ayt iklan sudey...hahaha...

tah ler...bg aku dua2 ok kot...

zaquan tak pernah kenal ko ok???hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

dylla abas~ biasa la tu...manusia skang kan ramai yang ada PHD(perangai hasat dengki)...

Si BuDaK KaChAk said...

genk~ btol2...neway alhamdulillah...rezki dorang tu...

=)

Si BuDaK KaChAk said...

NiGhTiNaNgLe_FARA~ kenapa??tak boleh ker??hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

cik mun~ meh la kawen dgn saya....hehe

Si BuDaK KaChAk said...

nasz~ yup...alhamdulillah...

amy syifa said...

xmain la tiru ayat iklan.aku tiru ayat buku okayy.haha.kantoi sudah..

knape ko xblh terima hakikat yg kami saling mengenali? HAHAHA

Si BuDaK KaChAk said...

eleh...iklan pun ade la...tak caye ko tgk iklan sabun baju kot...BooM!!!hehehe...

owh...no....pelis la...geli gila dengar...naik bepeluh ketiak aku gelak...hahahha

amy syifa said...

hahahaha...layan iklan Bo0mm!

adoii.susah betol klu org xnk trime hakikat ni.HAHAHA.aiyee.geli gila ketiak peluh.wekk

Si BuDaK KaChAk said...

ape leh wat...da iklan tu je memanjang ade kt tv...

eleh...geli konon...meh sini aku nak calit skit kt ko...utk amik berkat....hahaah

Eera Shera said...

oohh..taniah2

Si BuDaK KaChAk said...

eera shera~ jgn la tahniah dekat sy...tahniah la kt dorg...sy cume menyampai berita jer...hehehe