click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Sunday 9 October 2011

Review untuk seseorang yang istimewa...

terkejut dengan tajuk??
korang jangan salah paham pulak...
istimewa tak semestinya dia ni awek aku ke apa...
sebenarnya dia ni la yang telah membantu aku untuk mengeditkan blog aku yang tah pape ni...


sebelum tu aku nak tanya korang perasan tak perubahan pada blog aku ni??
bagi yang selalu berkunjung kat sini komfom korang perasan tetang perubahan ni...


neway aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kat adik faqihah....
korang jangan terkejut dengan umur dia sekarang....
yela...kalau korang gi tengok blog dia...
pergh....sungguh awesome....
cantek gila blog dia....
mesti korang tak percaya dengan umur dia sekarang...


follower dia pun berkali kali ganda ramai berbanding aku...yela...aku kan baru lagi dalam dunia blog ni...so banyak mende lagi aku kena berlajar daripada dia...
walaupun dia lebih muda dari aku tapi tak salahkan untuk aku berlajar...


so bagi korang yang belum follow dia...meh la add dia as ur fren....
dia ni tak sombong...klik je la kat nama dia yang kat bawah ni....












neway thank u again.....




























p/s : sorry sangat sangat sebab lambat up entry ni....skang ni bizi yang terlampau lampau...







No comments: