click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday 12 October 2011

No mood today...!!! d-_-b

*entry luahan perasaan*

sumber pokcik google


hari ini sepatutnya aku nak sambung cerita semalam pasal aku rindukan akak akak aku tu...
semalam aku da ceritakan pasal kak Umisah...
harini kalau tak aku nak cerita pasal Kak Ct pulak...
tapi tah kenapa secara tiba tiba mood aku merudum jatuh...
aku tetiba teringatkan "si dia"....
tetiba banyak soalan yang bermain dalam otak aku pasal si dia...
antaranya :-

apa khabar dia??
sihat ke dia??
bahagia ke dia sekarang dengan boy baru??
boy tu ada sakitkan hati dia ke??
dah keje ke dia??
family dia lak macam mana??
mama dia sihat tak??
abah sihat tak??
usu dengan along pulak macam mana keadaan dorang??


aarrrggghhhhhhh...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kenapa susah sangat aku nak lupakan dorang??
kuat sangat ke cinta aku dekat dia dengan family dia??
kenapa aku masih ingatkan dia??
takkan sebab aku masih belum ada yang lain sampai aku tak boleh lupakan dia??


owh....terganggu sungguh mood aku hari ini...nak BW pun rasa macam malas je nak komen...
mintak maaf semua follower...
esok je la aku up entry k??



p/s : nape aku asik teringatkan dia je??dia ada ke ingat kat aku??tak apa la...tu hak dia...yang penting aku nak tengok dia bahagia walaupun bukan dengan aku....may god bless u...~

2 comments:

Dylla Abas said...

takmau moody macam ni.move on.u have ur right to live happily too like her :)

Si BuDaK KaChAk said...

yes...u rite...but i cant...to hard 4 me...banyak sangat kenangan dengan dia...susa la nak lupa... :(