click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 5 October 2011

RaBu | Kurang Bercakap #7 - model sambilan

Funny Cat pics,Funny Cat background,pics,Funny Cat wallpaper,funny Funny Cat picture, funny  funny pics, funny pictures
ihsan pokcik google..




p/s : menggunakan ekspresi muka untuk menjawab persoalan...

20 comments:

amy syifa said...

^^ = c0mel

Si BuDaK KaChAk said...

comel mcm aku kn???hahah

amy syifa said...

ape ko tulis? xpaham.. ~lalala

Si BuDaK KaChAk said...

^^ = comel = aku .....hahahaha

amy syifa said...

la..xkn ko same mcm kucing plak.. huhuhu

Si BuDaK KaChAk said...

same comel....wekkk

amy syifa said...

xsngke selame ni aku berkwn baik dgn kucing! makkkk... T_T

teha said...

hahahha ! comel jee reaksi kucing2 tu !

Si BuDaK KaChAk said...

teha~ comel mcm sy kn???hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ eleh...jeles la tu sbb aku ni comel...hahaha

amy syifa said...

tlg la.x kose aku nak jeles ni. baik aku lari keliling padang ada jgk pekdah nye.wekk

Si BuDaK KaChAk said...

ok...gi lari keliling pandang...jgn benti tau...aku bg sokongan kt tepi..hahaha

amy syifa said...

ehh.sape nak ajak ko.perasan.

p/s - syamm nak main buaian!

p/s - aku dah up entry gmbar tu =)

Si BuDaK KaChAk said...

aku pun taknk nk lari...wekkk

p/s: ko nk men buaian??meh la dtg umah aku...ko nak nek buaian qhalief ke zarif punye??caca punye da xde tau...hahahah


p/s: hahaha...camne ko edit pic mcmtu??

amy syifa said...

ko mmg pemalas sgt.

p/s - alaa.aku bukan nak main buaian tu la.aku nak main buaian kat tmn prmainan tu.jom la pegii.pegi dgn qhalief+chacha skali.

p/s- hahaha.kelakar kn? aku dah lama edit tp aku delete xbrani nak upload. hari aku nak tnjuk kat ko sbb tu aku upload.hahaha.comeyy

Si BuDaK KaChAk said...

klu dekat takpe la...ni jauh tau x...

ape mende yg ko nk takutkn??owh...lupe lak ek??aku ni kan retiss...mane leh upload pic suke2 kn???hahaha

amy syifa said...

alaaa.nak pegi jgkk.uhukkk.dkt genting ada tak buaian mcm tu?

pleaseee.retiss la sgt.muke mcm mamak jual botol je aku tgk.huhu

~iz~ said...

ada2 ajer..hehe

aimaniman said...

tu la.. kekadang dalam menyampaikan sesuatu, bahasa badan, mimik muka dan sentuhan lebih berkesan berbanding percakapan,.. sbb tu kalau nasihat kene gayanya insy berubah le orang tuw..

NasZ said...

hehehe..kreatif.

MOHD NASER.com