click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Friday 30 September 2011

Ape mende ni??



hiasan semata mata - ihsan pokcik google



wahh...pagi tadi saje tengok aku punye traffik untuk semalam...
agak membanggakan bagi aku yang newbie ni..
namun aku dapat rasakan bahawa arini mesti merudum jatuh akibat kekurangan update cerita arini...
bukan apa...arini kepala aku agak kusut la....
yela...keje aku da semakin tambah (gaji tak tmbah pun)...
pastu petang nanti ada exam pulak...
da la aku tak baca pape pun....
eh...ada ada ada....aku baca blog je...hehehe....
lantak la...nanti aku main tibai je kalau tak tau...hehehe...
petang nanti nak BW pun tak dapat kot...
cukup la pagi tadi aku da BW...
neway sediakan cerita yang bez bez kalau nak aku terjah tempat korang k??
1 lagi aku nak bagitau blog aku mungkin akan berubah wajah nanti...
tu pun atas keiklasan ati seorang blogger yang sanggup nak ubah blog aku ni...
sape dia??tunggu da berubah dulu k??
nanti aku akan wat entry khas pasal dia...

selamat berblogging semua...
jangan lupa pulak pegi semanyang jumaat k??(jangan tido plak time khutbah tu)



p/s : laparnya...nak pegi mencekik dulu....

6 comments:

aamalinaazman said...

ayyyoohh
chayok2
semangat berbelog masuk dlm diri empunye belog niii
hehehehe

Amoychanteks said...

semanyang? hahah ! TYPO laa~ :D

Ce'gu JAERA said...

Hehehe.. dulu saya masa newbie pun macam tu.. berusaha sekeras yang mungkin.. yang penting kita rajin BW kan.. biar nick name kita fames di kalangan rakan2 blogger..

pa pun selamat berjaya dalam exam nanti ye,. Gud lak

Salam berkunjung dari blog Lulu Caldina. Salam ukhuwah salam silaturrahim.

Dah follow sini yang ke- 55 ye..
Follow lah kembali kalau sudi. Hehe

Ikhlas
~Gen2Merah~

Si BuDaK KaChAk said...

aimie~ thnx...yup...tgh semangat sgt2 ni...cume mase je wat nk berblogging ni terbantut...huhuhu



amoychantek~ hahaha....typo la amoy...gelak pulak dia...huhuu



Gen2merah~ thnx bro...dun worry...mmg saya akan follow sape2 je yang komen saya nye page nii...hehehe

Iwase Kenzo said...

Da keje mmg susah kn nk BW, seb baek saye x keje lagi. ahahahahah XD, btw.. nice blog...
-Blogwakling Mode-

Unknown said...

salam perkenalan^^
mun dah follow sini..
thanks sbb singgah blog mun