click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Tuesday 27 September 2011

BoLa | Saya masuk untuk jangka masa panjang okee !!!




 pemilik kelab QPR



Tony Fernandes mengakui dia berminat dalam komitmen yang bakal dibuatnya. QPR mungkin perlu berpindah dari stadium mereka yang sempit dengan kapasiti 18,000 di Loftus Road, namun pemilik Air Asia berusia 47 tahun itu menegaskan, kelab akan kekal dalam kawasan Shepherd's Bush di London.

"Mereka tetap di sini, saya boleh berjalan kaki dari rumah saya ke kelab ini," kata Fernandes.

Fernandes, yang membeli majoriti saham dalam kelab dari Bernie Ecclestone dan Flavio Briatore bulan lalu, berkata, "Perkara terbaik tentang kelab adalah fakta bahawa mereka di sini. Kelab berada dalam lingkungan empat batu yang terbaik di London."

"Saya tak menjamin apa-apa, tapi jika anda berkata kepada saya 10 tahun yang lalu yang kami akan untuk membina syarikat penerbangan dan dalam masa 10 tahun, kami akan membawa 32 juta penumpang, anda akan berkata, "Apa keterujaan anda?"'




p/s : Go Malaysia Go...!!!

No comments: