click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Friday, 30 September 2011

Coli Sape Pulak ni??

jangan salah paham...ni sebenarnya adalah salah satu kempen yang telah dijalankan...

macam macam la orang sekarang ni...

nak tau cerita selanjutnya?? meh tekan kat sini...





p/s : ade 3 kaler same...mesti 3coli RM10 punye kn??hehehe

7 comments:

amy syifa said...

ngong betol! mane ada bra 3 rm10..eh bace entry ni buat aku rase nak blasah ko je.huhu.klu ko dok sane mesti ko pegi bergmbar dgn bra tu knn..ingt aku xtauu..wekkk

Si BuDaK KaChAk said...

hahaha...xtkut pun dengan ko...

mane ko tau aku nak amik pic dengan mende ni??

aku nak wat spek mate macam oltroman...hahaha

amy syifa said...

elehh.jauh mmg la xtakott.wekkkk..
aku tau la. "ko lari bogel pon aku kenal laaa.." huh.aiyookk.spek mate? atromen pkai spek ke?

aimie amalina said...

errrrrrrrrrrrr
hahhahaa

Coolman said...

lelong2

Si BuDaK KaChAk said...

aimie~ nape??ade yang same ke??hahaha...joke ok...jgn mara plak...



coolman~ wahh...mcm biase je mniage barang ni???hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ aku lari bogel pun ko knal??wah...bahye ni...da susa da nk lari bogel da lpsni...hahaha