click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 28 September 2011

Jom Gelak....





p/s : aku nak belajar lagi la...taknak jadi macam ni...

10 comments:

salwaismail said...

Singgah WW! :D

haha. pernah baca yg ni! :D

Si BuDaK KaChAk said...

salwaismail ~ hahaha...klaka kn??

ieyza afieyna said...

haha.. tu la suh amik english education tak mau.. *usup kan dah pesan hehe

nur anis said...

haha..paham ke bf mat salleh dia tu..

Yatie Awang said...

hahahah...tu lah, dr awal suruh belajar tak nak,kan susah

Si BuDaK KaChAk said...

ieyza~ tak mampu kot dia nk amik english education...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

nur anis~ tah ler...agak2 lps tu bf dia jd gile kot...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

yatie awang~ tula...mende camni kne blaja dr kecik bru senang lekat kt pale otak...

Cik Ice said...

Pandai cik Tijah berbahasa omputih..:P

Si BuDaK KaChAk said...

Cik ice~ tula...rase2nya samapai abis kamus oxford tu dia belekk....hehehe