click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday, 29 September 2011

EXAM???



ihsan pokcik google...



aduh...aku ingat da keje ni selamat la sikit dari nak kena selak buku yang bapak tebal tu...

rupanya tak gak...

tadi baru supervisior tepon...dia kata esok datang tempat dia buat exam...

katanya nak tengok prestasi semasa...

aiyoo...letih la nak kena selak buku...

da la topik apa yang masuk pun aku tak tau...

diharap aku dapat la jawab sume soalan tu...

yela...mana la tau kot-kot dia nak naikkan gaji...hahaha(ko baru je start keje...takde maknenye orang nak naikkan gaji)

doa-doakan la aku dapat naik gaji...eh...dapat jawab semua soalan tu...hehehe





p/s : tah tah buku yang tebal kat umah tu da berhabuk...hahaha

4 comments:

Tentang Kita said...

semoga success...masa keje la lg byk yg nak diselak sbb dunia study n keje x sama..apa yg study dulu x sama dgn keje

Si BuDaK KaChAk said...

owh...yeke??tak tau plak...yela..sy bru lagi dalam dunia pekerjaan ni...neway thnx...nasihat tu akn dipegang... :)

aimie amalina said...

hahahha
wish u oll d best bro!

Si BuDaK KaChAk said...

aimie~ tq...(diz bez bro - teringat yat nabil)
hahaha