click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 28 September 2011

SEGMEN : Lagu Ini...




kali ni nak join segmen tia ni la...
yang unik nya segmen kali ni berkaitan lagu...
korang leh letak pape lirik lagu yang membuatkan korang teringatkan seseorang...
kebetulan la blog aku ni selalu gk aku sertakan lirik...
dengan ni saya sertakan liriknya skali ek...
v
v
v
v
v
v
v
v
mana liriknya??
v
v
v
v
v
klik kat sini..


kalau nak join klik la kat banner atas tu k??

14 comments:

PCL said...

mak aii, kena klik plak...xper..singgah dari segmen sama...i follow.

Ini Kisah Tia said...

toink2 .. heheh .. baru nak pi tengok :)

Si BuDaK KaChAk said...

PCL ~ bru suprise...hehehe

tia ~ ok2...p la tgk...hehe

Alya EsprĂ©zzo™ said...

suaramu berharappp...hehehehe

http://www.alyaesprezzo.com/2011/09/ku-menanti-ku-menangis.html

Marina said...

suara dengarkanla aku...suker suker..

http://marinafazli.blogspot.com/2011/09/segmen-lagu-ini.html

Si BuDaK KaChAk said...

alya~ yup...bezkan lagu tu...

Si BuDaK KaChAk said...

marina~ kalau suke nyanyi la...hehehe

Tentang Kita said...

wah..lagu tu rupernyer....amik lagu tu kat adik akak..sbb dia suka download lagu indon

Si BuDaK KaChAk said...

tentang kita~ bezkan lagu tu...owh...yeke??lagu indon bleh tahan la...tp skang lagu org kite pun da byk yg bez2..

Fahz said...

dari segmen yang sama..:)layan lagu jap

~iz~ said...

iz singgah dari segmen yg sama yer..:)

Si BuDaK KaChAk said...

fahz~ salam perkenalan...

ok2...layan dlu...hehehe

rajin2 la singgah sni ek??

Si BuDaK KaChAk said...

iz~ salam perkenalan... :)

era kecik said...

singgah dari segmen yang sama.. gud luck ^^