click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Saturday 12 November 2011

aku dan senaman aerobik??

ni la tempatnya tapi ni gambar jumpa dekat google...


sekarang ni hujan dah berkurangan, maka dengan itu dapatlah aku meneruskan aktiviti aku dengan berjogging...
tapi yang aku nak cerita ni bukan pasal jongging....tapi pasal senaman aerobik...
macam biasa malam lepas isyak aku akan pergi berjogging dekat kompleks belia paroi....

pergh...ramai gila beb...aku rasa semua dok lepas gian nak jogging....
yela...sebelum ni kan asik hujan jer so tak dapat la nak berjogging...
lemak masing masing pun dak banyak terkumpul asik dok rumah jer...hahaha

tapi yang best nya lepas aku dah berhempas pulas nak habiskan sepuluh pusingan tetiba aku dengar bunyi muzik meriah semacam....

aku pun tengok la...rupa rupanya ada senam aerobik baru nak mula...
dengan bersemangatnya aku pun menjoinkan diri...hahaha

mula tu macam segan jugak...yela...ramai kaum hawa lagi dari kaum adam...
tapi lama lama rasa seronok pulak...
bertambah tambah la aku punya penat...tapi aku puas...

apa yang aku tau senam aerobik ni hanya ada seminggu sekali jer...
jadi lepas ni kena nak aku setting jadual supaya aku boleh join senam aerobik ni selalu....huhuhu

ok la...dah banyak aku hapdet entry...aku nak gi jogging ni....sapa sapa yang nak join boleh la datang sini...hehehe



p/s : esok sabtu so malam ni komfom ramai orang...tapi takpe lagi ramai orang lagi seronok nak bersenam....

11 comments:

Terbang said...

hehe. rajen jog. :) jueyhame suke senaman aerobik sbb lagu dy jer..hehe

Si BuDaK KaChAk said...

juey hame~ sementara cuaca tengah ok dan badan masih kuat better kita buat...kang da tak berpeluang susah pulak...hehehe...

lagu dia rancak je kan???hehehe

aamalinaazman said...

senam robik bagussss=]
membako lemak dengan riang ria
hehehehe

jom bersenaaamm!

Si BuDaK KaChAk said...

aimie amalina~ yup....kita bako lomak...kita bako lomak...(ikut cara usup wilchar)hehehe

jom...

amy syifa said...

perghh sepuloh pusingan.jadik papan la kawan aku nnt.hbs hilang la buncit dia.

psstt..ko jog mlm2 take care tau.aku risau nnt org tarik ko msuk semak pastu rogol.HAHAHA.

Unknown said...

Nice blog posting. I'm just blogwalking and very interesting to stop here and read your post. I like this.

But, dont forget to give us your comment into my blog ya.

Thanks for share.

iEdA said...

wah...tahniah la yea...hohoho

Rtp Farra Arisha said...

we will get so much fun and a healthy body if we keep exercising of senaman aerobik all the time ;)

Ce'gu JAERA said...

saya pun baru lepas joging petang tadi... memang kalau hujung minggu banyak awek kita bole cuci mata.. ehehe

EMOdisaster said...

nak join...=)

Terbang said...

hehe, budak kachak kene tag~
jom tgok..
http://jueyhastory.blogspot.com/2011/11/candid-time-contest.html