click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Wednesday, 2 November 2011

Barang yang kau bagi tu ada penjaga la....

Entry ni aku tuju khas pada BFF aku....


Hari tu kau tanya aku kan apa khabar nya barang yang kau bagi kat aku masa konvo haritu kan...
so untuk pengetahuan kau barang kau tu tak ada dekat aku...
tapi barang kau tu ada penjaga lain...
agak garang jugak la penjaga tu...
selalu gak aku kena pukul dengan penjaga tu...
aku ni la tempat ekperiment untuk dia pukul pukul...

nak tau barang apa yang BFF saya tu bagi masa konvo??

v
v
v
v
v
v
v
v
v



TARA....!!!!!





comelkan tabung bear ni...tapi sayang...kenapa kau bagi tabung kosong jer??letak la doploh ribu ke kat dalam tu lagi la tersenyum lebor aku dapat hadiah tu....huhuhuhuh

sekarang tibalah masanya untuk melihat siapa penjaga bagi tabung tersebut....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
TARA....!!!!!

comelkan penjaga ni...
kalau korang semua nak tau ni la anak buah aku a.K.a. pari pari sulung aku....
selalu sangat wat ekperimen atas badan aku...
yela...mentang mentang la dapat poksu yang tak marahkan budak...

neway tabung tu sebenarnya da nak penuh...
tapi apa yang aku tau semuanya sebab bapak aku a.K.a atok bagi si pari pari ni jugak yang selalu isi kat dalam tu...
si pari pari ni??tau jaga je...tapi tak tau nak isi...huhuhu



bagi yang belum follow BFF aku boleh ler klik dekat SINI


p/s : harap harap ler 1 hari nanti dia pandai menabung sendiri macam poksu dia...hehehe

12 comments:

amy syifa said...

HAHAHA.kelakar pulak bile ingt mcm mne aku blh bagi ko tabung pink! chacha makin c0mel la.mcm akak syifa.huhu.pipi bulat! tp muka dia da lain la..

nak aku isi 20k? apasal x ckp 60k pon aku blh bg la.aku ada byk ayah gula.huhu

Si BuDaK KaChAk said...

tah ko...cube la bagi wana lain...ni ade ke wane pink yang ko bagi kat aku...hahaha

caca comel mcm akak syifa???errkkkk....tu caca raja lawak tu kot...hahaha...caca ni comel sebb ikut poksu dia...hahaha...caca memang kuat makan

la...ko tak citer dengan aku pun ko ade ayah gula...klu camtu aku nak semblanpuloh ribuuu....hehehe

amy syifa said...

hahaha.aku saje nak bg ko malu dpt wrna pink! haha.sbnarnye ada byk wrne hitam,biru,putih.bykla.tp kebykkn utk pakwe xkn nak beli bg ko! huhuu..

caca raja lawak tu sedih la aku tgk. buat lawak tp org gelak.ish2.elehh dengki la tu chaca comel mcm aku. wekkk

mne blh cite pasal ayah gula aku.nnt ko xnk kwn aku da =( 90k? xpe aku bg 100k trus tp jd ank ikan aku dulu la.HAHAHA

Gen2Merah said...

ahahahaha.. kelakar..

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ owh...ptut ler...

tau takpe...dia wat tak klaka pun...hahaha...caca comel macam aku ok....hahaha

takde nye...klu ko citer aku ttp BFF ko...hahaha...jd ank ikan ko???taknak la...tak bez...hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

gen2merah~ klaka??ape yang klaka??

Dylla Abas said...

paksu ni betul ke pandai menabung..?? ke suruh anak buah dia tu tolong 'menabung'kan untuk dia..hehehe

idealistik kirana said...

saye suke tengok si penjaga tabung tu...comel sgt3...bape umor die?

Marina said...

ye ke poksunye pandai menabung? same kot ngan penjaga tabung tu...hihi

Si BuDaK KaChAk said...

dylla abas~ ishhh....tak bek tau ckp camtu...poksu dia ni pandai menabung...huhuhu

Si BuDaK KaChAk said...

idealistik kirana~ mesti la comel....tgk la sape poksu dia...hehehe...dia bru 5thn...

Si BuDaK KaChAk said...

marina~ poksu dia pndai menabung ler...hehehe