click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Friday 11 November 2011

"400 lebih gambar si dia???"

 gambar sekadar hiasan


baru baru ni aku saja la nak godek godek aku punya external hard disk ni...
tak sangka pulak aku yang dalam external aku ni penuh dengan gambar si dia...
walaupun si dia pernah meminta untuk aku buang semua gambar gambar dia...
tapi aku berkeras yang aku tetap mahu menyimpan gambar gambar dia sehingga aku bertemu jodah...



taknak tunjuk kat orang ke??

maaf...gambar tersebut diberi kepada aku...maka dengan ini gambar itu akan tersimpan baik oleh aku tanpa dilihat oleh sapa sapa...



kepada yang nak ngorat aku??

ada ke yang nak ngorat aku???hahaha....
neway kalau ada aku harap dia paham diri aku dan takkan paksa aku untuk buang semua gambar tersebut sehingga lepasnya diijabkabulkan....



kepada si dia

kepada si dia kalau terbaca entry ni saya nak mintak maaf sekali lagi yang gambar tersebut tidak akan saya buang...dan jangan la awak risau sebab saya tidak akan membuat sesuatu yang buruk terhadap awak dengan gambar tersebut...



p/s : dalam dompet ni still ada gambar dia...taktau la bila nak keluarkan....
p/s : nak beli external baru la....external nak penuh pulak....

9 comments:

Run Away said...

../salam kenal dari segmen lulu...;d

aamalinaazman said...

mimi tawu kenapa x nak buang tu?
kekekek =p


indah kan hidup dengan kenangan!=]

Si BuDaK KaChAk said...

aimie amalina~ ape yang mimi tau???cube cerita sikit....hehehe


yup...kenangan mengajar erti hidup di masa depan...

amy syifa said...

jgn tenggelam dlm kenangan!

yUmIkO said...

kite tkr na?? aq smpn pic dea,ko smpn pic 'dea'...fhm ta aq tls??

EMOdisaster said...

ye sy x kan paksa awk....tp jgn tengok lame2..nti sy jeles..
(oke gedik jap~) hahaha

Si BuDaK KaChAk said...

syifa~ insyaAllah takkan aku tenggelam dengan kenangan

Si BuDaK KaChAk said...

yumiko~ aku phm....tp nape nak tuka??mcm pelik je ko ni...

Si BuDaK KaChAk said...

emodisaster~ gambar dia hanye dalam simpanan sy tp bukan utk tatapan mate ini...sbb ade gmbar freehair so sy takleh tgk pic tu...sy kne jge dia pun sensitivity...harap maklum....