click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Monday 5 December 2011

Contest | "Candid Time"

Setelah sekian lama aku tidak online kerana kesibukan kerja...
akhirnya aku dikejutkan dengan 1 contest yang dianjurkan oleh Muna Rahimah 
Sebenarnya aku telah di tag oleh seorang gadis yang beriya nak aku join ini...
sapa orang tu?? ni nama dia   JueyHame

meh la join bagi sapa sapa nak join....
klik je kat banner bawah ni...




gambar yang aku pertaruhkan ialah gambar pari pari sulung dalam keluarga aku...
dia adalah anak buah aku yang pertama...
time ni dia yang beriaya nak makan ice cream...so aku pun belanje...
aku suka tengok budak kecik makan ice cream...
penuh dengan kenikmatan...
tak caye tengok la pic ni....
aku tag dekat cipa cerinni dengan geng tak makan ikan

10 comments:

iEdA said...

thanks yea tag ida wahai en.x mam ikan...hohoho...lm yea x hapddet

amy syifa said...

candid time? mati den.mne nak cekau gmbar candid ni..

amy syifa said...

btw bile nk blanje aku plak ice cream?

amy syifa said...

owhhh.xblh nnt gemok!

Si BuDaK KaChAk said...

ieda~ yup....skang ni tak dapat nak on9 sgt....mayb nnt tapi tatau la bile sy akn on9 sentiase...heheehe

hidup cik tak makan ikan...hehehe

Si BuDaK KaChAk said...

cipa cerinni~ eh...bkan ko ade pic ko sdri tengah korek idung ke??hehehe

amy syifa said...

hohohooo...ko tnggu syam! aku tau la aku nak msukkn gmbar apa.grrr

teha said...

sedap nyee aiskrim

iEdA said...

hohoho...chaiyok2 en. x mam ikan...sllu la hapdet ya...btw ida tag kamoo tok 1 contest ^_^

roq said...

singgah2 la blog, ade mention name awak sikit :)