click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday 4 August 2011

TaK sAb0 Nak BaL!k kL....!!!

Tarikh: 4/8/2011
Wktu: 3:00 PM
Lokasi: Clinic
Mood: Excited =)

Assalammualaikum , salam sejahtera dan salam 1 Malaysia...


Berdasarkan tajuk di atas(cewah...macam tulis surat rasmi je...hekhekhek), aku memang tak sabar menunggu ari sabtu...walaupun arini bru ari khamis tapi aku tak kesa...nak jugak cite pasal ni...wekkkk....banyak sebabnye aku nak balik kl ni...1st thing aku nk balik buke pose dengan family...tahun ni blom lagi buke pose dengan dorang...yela...sebok bertugas di negori orang ataupun lebih dikenali sebagai perantau...selain tu aku nak balik sebab nak gi buke pose dengan family kat hotel smbil menyambut hari kelahiran tahun pertama Muhammad Qhalief Haikal (anak buah aku) & bufday akak aku yang sulong yang bakal menjelang 12hb nanti...so sambut skali je la...bez nye dapat kumpul ramai....tak sabar rasenye....pastu aku nak jumpe kawan-kawan aku...nak ajak dorang gi shopping raye la...duit gaji aku tak sentuh lagi semate-mate nak shopping kat kl...hehehe....k la...nak cite tu je....
See full size image


Kuala Lumpur...Tunggu aku....(macam citer kl menjerit tak??heheh)

p/s: tengah pikir nak beli adiah ape ek untuk anak buah aku n akak aku 2??sape ade idea??kongsi2 la..


4 comments:

NIA said...

beli baju raya sama corak!teeeheeee~

Si BuDaK KaChAk said...

sizuka~ la...tu bkan adiah ari jadi da tu...tu da adiah ari raye da tu...xbiase la bg adiah kt org ni...biase nye org yg bagi adiah kt kte...hahaah

amy syifa said...

eh qhalief dah setahun ek? cptnye besar..nak kawen dgn dia la.blh x paksuuu? hehe.*rase mcm baru je g knduri kakak ko kawen pas2 mak ko bngkus lauk byk2 bg aku.haha* adk chacha name ape ek?

p/s -upload la pic qhalief,nak tgk!

Si BuDaK KaChAk said...

owh...never3....aku xkan benarkan ko nodai ank buah aku...haahah....tah la...aku pun rase mcm kejap je...hahaa....aku nk upload entry gmba buke pose ngan family tp pic xleh nk upload la....fade up aku...trus mls nk tulis...sebok dok tgk blog org je...hahaha...adk chacha name zarif hakim...