click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Tuesday, 23 August 2011

BeRakhirLaH CeriTA C!ntA ku..~

 * Takde Mood.... T_T


Sumber : pakcik google


setelah berbulan-bulan cerita cinte kite ni menjadi tande tanye...akhirnye awk lafazkan jua kata perpisahan...tapi sayang...kalau mase mule perkenalan kite awk leh bercakap sendiri dengan kite tapi akhir perkenalan kite awk hanye lafazkan mengunakan email....


kalau diikutkan penghujung bulan lapan ni hubungan cinte antare kite berdua telah berusia 3 tahun...
tapi ape kan daya...hubungan kite hanye untuk sementare...
awk telah memilih hala tuju awk sendiri...awk memilih untuk melupakan kite....awk memilih tidak bersama lagi...


maaf awk...kite tau sume yang terjadi ni mugkin disebabkan sikap kite sendiri...
tapi bagi kite perbalahan antare pasangan tu adalah perkara biase...
sedangkan pasangan suami isteri pun boleh berbalah nape tak kite yang masih belum mempunyai ape-ape ikatan...


tak mengape la...mungkin bukan jodoh antare kite berdua...tapi tak perlu la awk nak pakse kite untuk melupakan awk sebab bagi kite awk masih segalenye...
kite masih cinte + sayangkan awk...


and untuk pengetahuan awk...andai kite nak cari pasangan idup kite yang akan datang...kite mahukan yang lebih baik dari ape yang ade pada diri awk...sebab kite da meletakkan awk sebagai penanda aras untuk kite mencari pasangan idup kite...bagi kite awk lah yang terbaik dalam idup kite....


akhir skali kite doakan awk bahagia dengan life awk yang skang...
kite doakan awk jumpe dengan someone yang lebih baik dari kite sebab kite sedar yang diri kite ni serba kekurangan...kite mntak maaf skali lagi atas sume kesilapan yang pernah kite wat selama 3 tahun perkenalan kite berdua...


awk leh terus lupekan kite....tapi...
kite merayu awk sangat-sangat...
jangan la desak kite untuk bersama lupekan awk...
kite tidak akan melupakan awk sampai bile-bile...
InsyaAllah....sampai akhir hayat kite...



kite tetap cinte + sayangkan awk...
kite tetap akan tunggu awk...








Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

-Lirik Lagu Perpisahan Ini-

1st Edition ft Aizat Amdan




 

13 comments:

sizuka[Izzati] said...

Allah knows best.InsyaAllah semua yg terjadi ada hikmahnya.be strong.

Si BuDaK KaChAk said...

thnx sizuka...dun worry...live must go on...but i really still waitng for dat gurl...

EMOdisaster said...

so sad..sabar bnyk2 la ye awk...semua ni ada hikmahnya..anyway..cerita kita sama...ditinggalkan...hurm..doa banyak2 semoga jumpa yg lebih baik dr dia..=)

Si BuDaK KaChAk said...

tah ler...skang ni blum ade minat nak cari peneman idop...suro mak je la yg carikan...hehehe

EMOdisaster said...

cube la sibukkan diri..enjoy dgn kwn2..biar x teringat kat die terus..abis nti kalau suruh mak carikan..x berkenan pulak...hehe

Si BuDaK KaChAk said...

tah ler...biar ler mak carikan...bercinta lps kwin jer...hehehe

EMOdisaster said...

ye ke...ermm..untung lah...spe dpt awk ni...anak mak..! haha

Si BuDaK KaChAk said...

mmg la...sy ank mak ngan ayh...dorg pnt2 proseskan sy tau...

sy bukan anak binatang....wekkkk

EMOdisaster said...

aik..sy x ckp pon awk anak binatang..huhuh...
ni ape ckp pasal proses2 anak ni...hish...malu aih..haha

Si BuDaK KaChAk said...

da tu nape nak ckp sy ank mak??org lain pun ade mak gak...wekkk

eleh...kire ok tau sy ckp proses...kira sy da tapis da ayt tu...so takde la lucah pun kn??hehehe

EMOdisaster said...

hee...awk ni loyar buruk banyak..penat sy nak layan..huhu..

ok lah doc...baik...

Si BuDaK KaChAk said...

-komen dihentikan-

EMOdisaster said...

ok...as u wish... :'(