click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday 18 August 2011

PeRLu kE mAsUk + K0mEn EntRy Ko???

Assalammualaikum....

Lame da tak hapdet blog ni...dah kering pale otak ni pikir nak tulis ape...bile dah ade bahan nak hapdet tetibe la komputer ni wat prob lak...time nak upload pic pun same gak...sudahnyer aku tak jadi nak wat entry bergamba...tengok la macam mane nanti coz hujung minggu ni ader majlis buke pose dengan company aku kat hotel area ampang...aku pun tak ingat ape name hotel tu....so time tu aku cube snap pic banyak-banyak pastu aku upload la kat dalam ni??

sumber: pakcik google......begitu susah untuk aku capai sesuatu...

Another reason nape aku da lame tak hapdet blog ni sebab sebok blogwalking kat blog orang len...bace macam-macam citer...dari yang serius...tangkap leleh(sedih)...mencuit ati(kelakar)...mengecutkan perut + usus + apendix (ngeri)...info-info terbaru...dan macam-macam lagi la yang ade....

sumber: pakcik google......rupe2 yang terbit bile membace blog orang len...hahaha

Dalam macam-macam blog yang aku bace aku tertarik la dengan citer pasal komen yang ditulis wancikgumuzik....yela...btol gak ape yang dia tulis tu...skang ni kebanyakkan nye orang yang blogwalking + komen sumenyer akan tinggalkn URL dengan harapan orang akan follow + komen entry dorang...

Bukan nye aku nak katekan salah...tapi kalau entry korang tu bez @ memberi info @ memberi teladan @ memberi ilmu takpe la kot...tapi ni entry citer pasal peribadi macam entry yang biase aku tulis...tak kan la dengan entry tu korang mengharap orang sume komen entry korang...keamon la...tu hal peribadi korang...tak perlu la kot nak mintak orang komen-komen citer peribadi korang...tah pape je....aku sediri pun tak mengharap orang akan komen tapi kalau ade yang komen tu aku balas la kan...

Bagi aku sume kisah peribadi yang aku tulis ni adalah untuk santapan mate aku di hari-hari akan datang...yela...mane la tau kot-kot aku jadi nyanok nye(ya Allah mintak dijauhkan) nanti so leh la aku gune kan blog ni sbagai mengingati sume kisah lame aku...

Lagipun entry-entry yang aku muatkan dalam blog aku ni universal...ape-ape yang terlintas kat pale otak ni @ ape-ape info yang bez sumenyer aku akan sumbat dalam entry aku...so aku leh tulis ape je yang aku nak...kalau korang nak komen ke taknak ke aku peduli ape...aku tak pakse pun korang untuk komen blog aku yang tah pape ni...yela...aku ni kan newbie...noob...mane la aku reti nak wat blog yang cantek-cantek + yang bez-bez...

p/s : suke bace entry orang len yang banyak bagi info dengan citer pasal pengalaman diri dorang....

p/s : suke menyemak dekat entry cuba BACA dengan sizuka-world-of life...hehehe


3 comments:

amy syifa said...

nasib baik kau ckp suke blog aku, klu tak aku lempang kau laju2. HAHAHA <--gelak setan*eh bukan setan kena ikat ke?*

p/s-ada cite tak berape nak hot.nnt aku up entry.~lalala

Si BuDaK KaChAk said...

mane ade setan kne ikat...aku bru tau...aku bace kt blog sape tah...entry ape yg ko nk wat??ade gosip bez2 ke??astafirullah alhazim...pose2.....hahaha

amy syifa said...

aku dah up entry.pergi bace jgn malas.hahaha.eh pose2.*cover gelak* hihihi*gelak slow2 sambil cover mulot dgn tgn* ~lalala