click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Thursday, 1 March 2012

Keletihan



sumber pokcik google



Assalammualaikum…

Lama dah rasanya tak bemesra dengan rakan rakan blogger kan?? Malam ni pun aku rasa tak dapat nak bemesra dengan rakan rakan blogger.

Harini aku kena buat banyak kerja dekat tempat kerja aku. Semua benda nak kena siapkan harini juga. Tu yang agak keletihan sekarang ni.

Ingat balik rumah boleh la rehat rehat tapi tak. Kejap lagi aku nak kena keluar beli barang dapur. Kalau tak alamatnya tak berasap la dapur aku malam ni.

Dah balik beli barang nak kena masak pulak. Lepastu nak kena keluar balik sebab nak pergi amik barang yang orang order. Kalau tak lingkup la bisness aku yang baru nak hidup ni.

Sementara ada masa sikit ni aku ingat nak singgah singgah la dekat blog yang bernasib baik. Kalau sempat tengah malam nanti aku blogwalking dekat semua blog yang rajin singgah blog aku ni.



*bagi yang mencari jam casio murah boleh tengok dekat entri INI dan INI


*mata dah nampak macam lebam dah…gara gara teringatkan kawan kawan 4B…T_T



p/s : sedang belajar menghadapi cabaran hidup dengan tenang…..

13 comments:

amy syifa said...

mata lebam? ishhh..ishh..

aku xdpt cubit ko smpai lebam,aku guna cara halus bg mata kau lebam.. huhuuu..

! NZ Si Panglipur Lara ! said...

lebih baik lepas buat semue keje tu, balik rumah dan tidur + rehat . BW esok2 ke... hehe

teha said...

letih ? reht laa :)

Gen2Merah said...

banyak2kan berehat (",)

fatin amalina husna said...

huk3..sbar ye..
banyakkan rehat..
xpaa..susah dulu senang kemudian..^^

Mia Adriana said...

moga kuat dan tabah menghadapi cabaran.

..cik gugu.. said...

sebok eh .. tape2 .. kanda da lupa pd dinda ya ? *buwekkk muntah drh .. amek mase utk rehat k :)

biela bell said...

amboi..kemain berasap dapur..guna kayu api ke? hahaha ;p

fadh leyanie said...

semoga tabah mnghadapi cabaran melintang

CekbOlat-bOlat said...

biasse la tu.. tangani dgn bijak ! ehehehe

huda jamil said...

kerja encourage kite jd antisosial weyh. asyik kerja je x abis2. hehe

btw, banyak2 kan berehat.

ciK LyndaWawa said...

saya pu nlame dah tak bermesra dengan awak..huhuhu

Nur Zulaikha said...

penat jugak ni..baru pas siapkan assignment..