click here!!!

!:.cuba BACA.:!

Friday, 9 March 2012

dugaan...





Ya Allah...kenapa begitu banyak dugaan yang berat berat yang Kau timpakan ke atas diri dia??
Apakah yang cuba Kau rancang untuk dirinya?
Aku percaya bahawa Kau lah segalanya...
Mohonku Kau berikanlah ganjaran disebalik dugaan yang sedang dia alami...
Aku percaya pasti ada hikmah disebalik apa yang terjadi...


untuk awak


-kuatkan semangat...
-saya doakan semuanya berjalan dengan lancar dan kembali seperti sediakala...
-banyak banyak berdoa dan berserah pada yang Esa..


untuk kawan kawan awak


-korang tolonglah tengok tengok kan dia...
-dia tidaklah sekuat mana...dia perlukan sokongan yang kuat dari korang semua...
-tolong sentiasa berada di sisi dia untuk bagi sokongan...
-sama sama lah kita berdoa untuk mama...


untuk mama


-kuatkan semangat mama...
-saya doakan mama akan cepat sembuh dan kembali seperti biasa...
-saya mintak maaf sebab tak dapat nak datang untuk bagi sokongan dekat mama...
-saya berharap sangat sangat mama dapat tersenyum seperti sebelumnya.... T_T






p/s : terkilan sangat sangat tak dapat pergi tengok sebab tak dapat cuti...takde sapa yang dapat ganti tempat keje aku...lagipun aku da amik cuti emergency haritu.... T_T

5 comments:

shiema sufian said...

Ujian dan dugaan itu tanda Allah sayangkan hambanya (:

cIk JanNah said...

tabah dan sabar. semoga semuanya baik2 jer . ameen

biela bell said...

sabar ye :)

Nur Zulaikha said...

sabar ye..ujian tu tanda Allah sayang pada awk dan Dia tahu awk mampu hadapi..sy tahu awk kuat..
p/s:doakan sy plak ye..

~Filzati Zulkepli~ said...

Allah takkan bebankan hambaNya melampaui kemampuan hambaNya. kuatkan hati, tabah selalu. mintak pertolongan hanya dari Dia :')